Flash je mŕtvy. Nech žije HTML5
Svoj online život už nepresedíte za počítačom. Faktúru za telefón zaplatíte cez telefón, v chat-e na Facebooku svieti pri väčšine mien vašich priateľov zelená ikonka „Mobil“, prestupný spoj si vyhľadáte ešte v MHD-čke a cestou z práce ste si objednali topánky. Veď máte smartfón a predajca pekný e-shop.
Všetci sú online
Svojich existujúcich zákazníkov si chcete udržať a tých nových? Tých nie je nikdy dosť. Ich „online závislosť“ je obrovskou príležitosťou k tomu, aby ste ich svojou reklamou mohli zasiahnuť kedykoľvek a kdekoľvek. Ale. Čo ak ich mobilné zariadenia nepodporujú Flash a vašu reklamu tak neuvidia?
Zbohom Flash
Steve Jobs zavrhol Flash už dávno. Vo svojom otvorenom liste sa vyjadril, že sa nad jeho implementáciou ani len nezamýšľa. Kvôli slabej podpore na mobilných telefónoch a vysokej výkonovej náročnosti je dnes vytlačený na okraj. Prispel k tomu aj YouTube, ktorý sa s ním rozlúčil v januári tým, že doterajšiu technológiu Flash nahradil v poskytovaní videí formátom HTML5.
Google to vymyslel
Flashové kampane (nové aj tie existujúce), ktoré nahráte cez AdWords budú automaticky konvertované do formátu HTML5. Pozor, nie každú reklamu bude možné prekonvertovať automaticky. Ako inzerent si to môžete otestovať jej uploadnutím prostredníctvom nástroja Swiffy. A aby Google uľahčil podnikateľom zobrazovanie ich reklamy v mobilných zariadeniach ich potenciálnych zákazníkov, chystá pre ne nové formáty a nástroje, ktoré majú prácu s nimi zjednodušiť. Zdroje: Google, diit.cz, zive.sk, dsl.sk, zdnet.com