Prejsť na obsah
28. septembra 2015 4 min čitanie

Stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá?

Pred mesiacom sme napísali článok o výhodách reklamy na Facebooku. 

Dnes vám ukážeme, že Facebook nám v súčasnosti ponúka niekoľko formátov reklamy. Nie sú to len reklamy na získavanie fanúšikov a propagovanie príspevkov. Už ste našli ten správny spôsob propagácie vašej firmy?

 

Propagácia príspevkov

Spoliehať sa iba na organický dosah príspevkov, ktorých tvorbe venujete drahocenný čas, je v dnešnej dobe už viac-menej kontraproduktívne. Vďaka pár eurám viete svoje príspevky dostať, okrem vašich fanúšikov, aj k ľudom, ktorí lajkujú napr. vašu konkurenciu alebo ich zaujíma váš segment.

 

Propagácia stránky

Ak chcete zvýšiť počet fanúšikov vašej firmenej stránky na Facebooku, toto je jeden zo spôsobov, ako na to. Dajte ľudom dôvod, prečo by sa mali stať vašimi fanúšikmi a reklamu zacieľte na relevantné publikum. Cena za like môže byť naozaj nízka a vytvoríte si tak širokú základňu fanúšikov.

 

Nasmerovanie ľudí na web

Toto je jeden z formátov, ktorý sa využíva dosť málo, vzhľadom na to, aký ma potenciál. Na vytvorenie takejto reklamy nepotrebujete mať profesionálom udržiavanú Facebook stránku či tisícky fanúšikov. Stačí vytvoriť reklamu, správne ju zacieliť a môžete tak získať naozaj efektívnu bannerovú reklamu v priestore, kde ľudia trávia čoraz viac svojho času. Zvýšite tak návštevnosť vašich stránok.

 

Zvýšenie počtu konverzií na webe

Formát fungujúci veľmi podobne ako predchádzajúci, no Facebook ho distribuuje medzi ľudí, ktorí si s väčšou pravdepodobnosťou kúpia váš produkt v e-shope.

 

Získavanie inštalácii aplikácie

Pri čoraz väčšom počte aplikácií v Google play či App store je ich propagácia v súčasnosti nevyhnutná. Zacieliť možno aj na ľudí, ktorí už vašu značku poznajú, sú vašimi fanúšikmi alebo navštívili vaše stránky.

 

Zvýšenie záujmu o aplikáciu

Často sa stáva, že ak si už niekto aplikáciu nainštaluje, tak ju zabudne využívať. Týmto spôsobom im viete pripomenúť výhody vašej aplikácie a jej užitočnosť.

 

Zvýšenie návštevnosti vašej udalosti

Organizujete koncert, výstavu alebo inú udalosť a potrebujete, aby sa ľudia o nej dozvedeli? Toto je ideálny spôsob, ako ju spropagovať a zvýšiť počet návštevníkov.

 

Vyššia miera využitia vašej ponuky

Vytvorili ste špeciálnu ponuku na Facebooku, ale ľudia o ňu neprejavujú záujem? Tzv. offers môžete propagovať tiež. Tak sa napr. vaša limitovaná akcia dostane na presne zacielené publikum, ktoré o takúto ponuku bude mať záujem a využije ju.

 

Zvýšenie počtu prezretí videa

Máte video napr. s receptom, návodom, poradňou alebo prezentáciou vašej firmy? Nie len YouTube, ale už aj Facebook sa stáva lídrom v oblasti videoreklamy. Navyše sa nám na Facebooku neraz podarilo zasiahnuť väčšie množstvo ľudí s nižšou cenou (v porovnaní s YouTube).

Facebook reklama sa navyše nezobrazuje iba na Facebooku, ale aj v iných mobilných aplikáciách, pričom si zachováva všetky svoje výhody. Nemusíte sa báť, ak váš potenciálny zákazník na Facebook často nechodí, vaša reklama si ho jednoducho nájde.

Chcete zo svojho Facebooku vyťažiť viac?

 

 

Vyhľadávanie


Socializujeme sa

Ďalšie články

30. októbra 2023 8 min čitanie
Kompletné výsledky firmy Meta + Grafy
Skupina Meta (Facebook) na konci minulého týždňa uviedla, že za 3. štvrťrok zaznamenala dobré výsledky, stabilný nárast počtu používateľov a najlepšie štvrťročn...
Čítať článok
11. mája 2023 5 min čitanie
Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023
Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe a...
Čítať článok
15. februára 2021 3 min čitanie
Čo je to Clubhouse? A ako získať pozvánku do aplikácie, ktorú používa aj Elon Musk?
Možno ste už o Clubhouse počuli, ale je nepravdepodobné, že ste sa stali aj členom Clubhouse. Čo je to Clubhouse a prečo sa o tom všade hovorí? Clubhouse je apl...
Čítať článok

Kontaktujte nás

Ste pripravení posunúť svoje podnikanie na vyššiu úroveň?

Learn more