2,7 milióna Slovákov navštívi YouTube každý mesiac
Reklama na YouTube vás dostane zákazníkom na oči. Za 1 cent.
Reklama na YouTube je výbornou náhradou televíznej reklamy, prípadne jej výkonný doplnok. Na rozdiel od TV, reklama na YouTube má plnú pozornosť diváka. Využíva model platby za prehratie. Teda za reklamu platíte až vtedy, keď si z nej divák pozrie viac ako 30 sekúnd. V prípade videa kratšieho ako 30 sekúnd platíte za dopozeranie do konca. Navyše, prvých 5 sekúnd videa sa nedá preskočiť. Napriek tomu, že cena prehratia 0,01€ sa nedá garantovať, no doteraz bežali všetky naše kampane maximálne za 1 cent za prehratie.
S týmto počtom používateľov je YouTube výborným nástrojom šírenia vášho brandu. Nejde o reklamu, ktorá privedie priamo objednávky, ale dá sa využiť aj na remarketing používateľov, ktorí napríklad vložili tovar do košíka, ale objednávku neodoslali.
YOUTUBE JE SILNÝ. VEĽMI SILNÝ.
48% z nich sú ženy a 52% muži
80% Slovákov do 35 rokov navštívi YouTube každý mesiac
Ako takú silu skrotiť pre váš výkon?
YouTube reklama – Trueview – môže byť využitá ako silný brandingový nástroj – no vyžaduje to rozpočet v rádoch tisícov, skôr desaťtisícov eur. Veľmi výkonne môžeme reklamu na YouTube použiť pokiaľ využijeme najväčšiu výhodu videa – zasahuje náš primitívny mozog – amygdalu, ktorá kontroluje naše emócie a tým výrazne upravuje náš rozhodovací proces. Veď pri nákupe si len racionálne zdôvodňujeme emočné rozhodnutia. A teda prostredníctvom remarketingu ukážeme našim potenciálnym zákazníkom, ako super by bolo ak by mali náš produkt. No nebolo by fantastické, ak by sa vám na YouTube zobrazilo video ukazujúce zážitky a detaily auta, ktoré ste si práve prezerali na stránke importéra?
Vytvorte emócie u vašich zákazníkov a objednávku budú považovať za najlepšie rozhodnutie