Prejsť na obsah
15. mája 2017 4 min čitanie

5 tipov, ako si zlepšiť lokálne SEO

„Snažiť sa je dôležité, ale vedieť kde presne treba snahu aplikovať je ten dôležitý rozdiel o ktorom to celé je“. Nejde totiž o to, že by vám chýbalo úsilie ale o to, že neviete kam a na čo ho smerovať.

Čo si mnohí podnikatelia neuvedomujú je, že ak disponujú kamennou predajňou, majú obrovskú výhodu čo sa týka lokálneho biznisu. Toto si treba uvedomiť a pracovať na jej využití.

Čo vlastne lokálne SEO je?

Určite viete, čo je to SEO. Ak náhodou nie, tak tu je pekné zhrnutie.
Som si istý, že ste už Google vyhľadávač použili a natrafili na výsledky vyhľadávania v hornej časti. Videli ste mapu, telefóne číslo, adresu, hodnotiace hviezdičky atď.. Tieto veci mám na mysli, ak sa bavíme o lokálnom SEO. V dosiahnutí alebo oslovení nových klientov je dôležité mať aj tieto veci zvládnuté. Pozrime sa na spomínané kroky bližšie.

1. Vytvorte Moju firmu na Googli

Je to zadarmo a bude Vám to trvať minimum času. Tento nástroj vám pomôže v tom, že ľudia uvidia vaše otváracie hodiny, telefóne číslo a zápis na mape Google. Vyberte správne obrázky a zvoľte tiež kvalitný opis aby sa mohli zákazníci dozvedieť čo najviac.

2. Vašu firmu zaregistrujte do zoznamov firiem

Niektoré sú platené ale väčšina je zadarmo. Niektorí ľudia tieto zoznamy stále používajú, tak je namieste ich využiť. Dajú sa v nich uverejniť mnohé užitočné informácie.

Využite možnosť registrácie do zoznamu firiem.
Využite možnosť registrácie do zoznamu firiem.

3. Získajte hodnotenia

Hodnotenia sú veľmi dôležité. Ak môžete, pokojne svojich zákazníkov poproste aby vám ich dali. Budete tak mať spätnú väzbu, čo robíte dobre resp. čo môžete zlepšiť a pod.. Nejde tu ani tak o zabezpečenie vyššieho ranku s vyšším počtom hodnotí ale predovšetkým o zvýšenie miery preklikov. Dobre hodnotené stránky ľudia navštevujú viac. Google túto mieru berie na vedomie.  Celé to dáva zmysel v tom, že sa ľudia podľa hodnotení rozhodujú koho osloviť a koho nie. Je to tzv. ako osobné odporúčanie, ktoré ako vieme pôsobí veľmi dobre. Dobré skúsenosti, ktoré sa podávajú ďalej, je tá najlepšia reklama akej sa vám vie dostať.

4. Budujte si kvalitné spätné odkazy

Pre miestnu firmu je dôležité aby mala spätné odkazy od ostatných miestnych firiem. Tiež aby bola medzi partnermi ak sponzoruje alebo inak podporuje nejaké miestne združenia alebo športové kluby a pod.. Tak isto ak ste B2B biznis, môžu na Vás odkazovať vaši klienti. Ide o to, aby ste si vytvárali tzv. sieť kvalitných odkazov, ktoré Google hodnotí veľmi dobre.

Nezabúdajte na dôležitosť budovania kvalitných spätných odkazov
Nezabúdajte na dôležitosť budovania kvalitných spätných odkazov

5. Zlepšite vaše On-site SEO

Google nebude vedieť čo presne robíte, ak to nedáte jasne najavo na vašej web stránke. Neznamená to len mať napísané texty a opisy vašej činnosti. Musíte ich mať napísané správne a veľa. Musia obsahovať správne kľúčové výrazy, obrázky čitateľné Googlom a pod.. Nezabudnúť na správne rozdelenie nadpisov na H1, H2 atď. Píšte účelovvé články, proste robte SEO ako ho robíme my. Tvorte veľa obsahu. Čo možno najviac. Ako my tu. Veď si len vyhľadajte: Lokálne SEO.

Prešli sme si spolu 5 krokov, ktoré vám môžu zlepšiť vaše postavenie vo vyhľadávaní a tým pádom aj výkonnosť. Všetko vyššie popísané zvládnete aj sami avšak ak nie, tak sme tu pre vás. Kontaktujte nás a spolu sa bližšie pozrieme na možnosti ako vám zvýšiť výkon na Google a váš predaj.

Vyhľadávanie


Najlepšie články


Socializujeme sa

Ďalšie články

19. januára 2024 9 min čitanie
Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?
Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtý...
Čítať článok
19. novembra 2020 7 min čitanie
Ako zvýšiť efektivitu retargetingovej kampane počas nákupných sviatkov
Keď si predstavíte typickú nákupnú sezónu pred veľkými sviatkami, pravdepodobne sa vám vybavia davy nakupujúcich, prechádzajúcich sa krížom-krážom uličkami náku...
Čítať článok
17. septembra 2020 7 min čitanie
Nastavte si úpravu cenových ponúk v Google Ads podľa počasia
Občas nastávajú dni, počas ktorých počasie tak trochu blbne. Jednu minútu svieti slnko a ďalšiu vám plány na grilovanie kazí dážď. Ak máte produkt alebo službu,...
Čítať článok

Kontaktujte nás

Ste pripravení posunúť svoje podnikanie na vyššiu úroveň?

Learn more