Prejsť na obsah
26. marca 2015 3 min čitanie

500mil. produktov od 500tis. predajcov. FB kúpil TheFind

Facebook kúpil TheFind. Vyhľadávač tovarov, ktorý na svojej homepage oznamuje, že bude najbližšie týždne mimo prevádzky. Spojil totiž sily s Facebookom.

 

Kľúčoví členovia tímu sa pridali k najväčšej sociálnej sieti. Technológie, ktoré TheFind zdokonaľoval počas deviatich rokov svojej existencie, chcú čo najlepšie integrovať do Facebook reklamy, ktorá nás zasahuje denne. Aby nás zasahovala ešte lepšie.

 

Prečo TheFind?

Zadaním názvu produktu, ktorý chcete kúpiť, vám TheFind zobrazí vyhovujúce položky spomedzi obrovskej databázy produktov. Obrovskej. 500 miliónov produktov od 500 tisíc predajcov. Všeobecné pomenovanie produktu ako „okuliare“ ďalej špecifikujete podľa ceny, ktorú ste ochotní zaplatiť, farby a pod. Aby ste zredukovali nekonečný počet strán s výsledkami vyhľadávania. Veď to poznáte (Heureka).

Osobné preferencie

TheFind začal spolupracovať s Facebookom už v roku 2010. Tým, ktorí hľadali produkty, umožnil prihlásenie prostredníctvom Facebook účtov. Na základe ich „lajkov“ pod jednotlivými tovarmi, tak dokázal lepšie špecifikovať ďalšie, ktoré by sa im mohli páčiť. Po prihlásení na Facebook a prispôsobení osobných preferencií zobrazoval potenciálnym zákazníkom produkty, ktoré daným kritériám vyhovovali. Úlohou Facebooku je spájanie. Podľa hovorcu sociálnej siete je čoraz dôležitejšie spájanie ľudí s produktmi. Aj preto akvizícia TheFind.

Lokalizácia kamennej predajne

Viac ako 90% nákupov sprostredkovaných cez TheFind sa uskutočnilo v kamenných predajniach. Pri položke, ktorá vás zaujala, vám tento vyhľadávač ponúkol možnosť rozbalenia mapy s lokalizáciou najbližších predajní, ktoré mali daný produkt v ponuke. Kliknutím na konkrétnu predajňu zobrazil jej vzdialenosť, telefónne číslo a adresu.

 

Facebook vs. Google a Amazon

Technológia a skúsenosti tímu TheFind by mohli pomôcť pri zavádzaní „Buy buttonu“, ktorý začal Facebook testovať už v júli minulého roku.

Implementovanie Product Ads, dynamických reklám na Facebooku, ktoré umožňujú zobraziť v jednom príspevku 3 až 5 produktov naraz, možnosti pre zacielenie vašej kampane cez Custom Audiences a odkúpenie vyhľadávaču tovarov TheFind, stavajú Facebook do role silného hráča na poli internetovej reklamy.

Mal by sa Google a Amazon obávať konkurencie?

 

Zdroje: cio.com, marketingland.com

 

Vyhľadávanie


Najlepšie články


Socializujeme sa

Ďalšie články

30. októbra 2023 8 min čitanie
Kompletné výsledky firmy Meta + Grafy
Skupina Meta (Facebook) na konci minulého týždňa uviedla, že za 3. štvrťrok zaznamenala dobré výsledky, stabilný nárast počtu používateľov a najlepšie štvrťročn...
Čítať článok
11. mája 2023 5 min čitanie
Najlepší čas pre uverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach v roku 2023
Spoločnosť Sprout Social zverejnila svoj každoročný zoznam najlepších časov pre uverejnenie príspevkov v rámci hlavných aplikácií sociálnych médií, na základe a...
Čítať článok
15. februára 2021 3 min čitanie
Čo je to Clubhouse? A ako získať pozvánku do aplikácie, ktorú používa aj Elon Musk?
Možno ste už o Clubhouse počuli, ale je nepravdepodobné, že ste sa stali aj členom Clubhouse. Čo je to Clubhouse a prečo sa o tom všade hovorí? Clubhouse je apl...
Čítať článok

Kontaktujte nás

Ste pripravení posunúť svoje podnikanie na vyššiu úroveň?

Learn more