1 deň: 1 miliarda ľudí na Facebooku
Takýto míľnik sa podarilo dosiahnuť najväčšej sociálnej sieti na svete po 11 rokoch fungovania.
Za ten čas sa z komunity študentov vysokých škôl v USA stalo najmasovejšie reklamné médium na internete, kde sa každý mesiac prihlási aspoň 1,5 miliardy ľudí z celého sveta. Reklamu na tejto sociálnej sieti, kde sa prihlasuje viac ako 2,3 milióna Slovákov, môže využiť takmer každý. Inzercia na Facebooku má niekoľko výhod oproti ostatným spôsobom reklamy na internete. Pozrime sa aspoň na 3 z nich.
Opätovné oslovenie návštevníkov webu naprieč zariadeniami
Ak potenciálny zákazník navštívi váš web, tak remarketingová reklama sa nebude zobrazovať iba na zariadení a v prehliadači, z ktorého web navštívil, ale všade, kde je na Facebooku prihlásený, čo je nesmierna výhoda oproti remarketingu v obsahovej sieti Google.
Import emailového zoznamu alebo telefónnych čísel
Máte zoznam emailových alebo telefonických kontaktov vašich zákazníkov, ale newsletter o nových akciách si otvorí len malá časť z nich? Stačí, ak sú s rovnakou adresou registrovaní aj na Facebooku a novinky či akcie im viete oznámiť aj týmto spôsobom.
Cielenie
To, aby sa vaša reklama zobrazovala napr. ľuďom, ktorým sa na Facebooku páči vaša konkurencia alebo rodičom detí v predškolskom veku, nie je problém. Facebook disponuje obrovským množstvom dát, ktoré sa dajú využiť pri efektívnom cielení reklám tak, aby ste zasiahli vám najrelevantnejšie publikum a nemíňali peniaze na niekoho, koho vaša reklama vôbec nemusí zaujímať.
Facebook nám v súčasnosti ponúka niekoľko formátov reklamy. Nie sú to len reklamy na získavanie fanúšikov a propagovanie príspevkov. Nabudúce sa pozrieme na to, aké sú medzi nimi rozdiely. Určite nájdete aj vy ten správny spôsob propagácie vašej firmy.
1 miliarda ľudí za jeden deň. Ešte stále si myslíte, že reklama na Facebooku nie je dôležitá?
We made this video to celebrate all you’ve done to help our community connect one billion people in a single day. It’s an amazing milestone. I hope you enjoy.
Posted by Mark Zuckerberg on Thursday, August 27, 2015