Ty chceš byť copywriter a my chceme stážistu!
Barbora Jurovcová 23.11.2015 2 minútové čítanie Kategórie: Social Media
Som copywriterka v GoUPe a mám toho veľa. Ty by si nám mohol poslať mail na barbora.jurovcova@goup.sk, ak:
- Chceš absolvovať neplatenú stáž u Premier Partnera Google. Stáž znamená, že si u nás „posedíš“ tak 4 hodinky denne počas 3 mesiacov. Vieme sa dohodnúť tak, aby dobre bolo. V pondelok si celý deň v škole? Dobre. Tak v utorok zostaneš dlhšie u nás 🙂
- Ťa baví písať, písať a písať. Lebo budeš písať. Obsahy na weby, články na náš blog (napr. o novinkách z oblasti online marketingu), a tak. Čo príde. Zedituješ články necopy kolegov vo WordPresse, vytvoríš k nim prezentačné obrázky a zavesíš ich na sociálne siete. Tu sa pomaly presunieme k bodu 3.
- Ten mail nám pošli, ak vieš robiť v PS-ku. Nie. Nezľakni sa. Tiež nie som z polygrafickej. Ale prostredie Photoshopu zvládam natoľko, aby som vedela vytvoriť pekné príspevky pre Facebook stránky našich klientov. A keď budeš dobrý, dostaneš do daru FB stránku. Keď budeš veľmi dobrý, dostaneš dve. A o tú FB stránku sa budeš starať s láskou.
- Čakáme mail od človeka, ktorý je kreatívny. Ja tiež nepľujem nápady kadiaľ chodím. Sem-tam, občas, keď ma nevidia kolegovia, si zložím hlavu na stôl a je mi do revu. Lebo je týždeň do spúšťania všetkých FB kampaní a moja kreativita sa zasekla niekde medzi nulou a mínus 10. Ale potom…bum! Ten nápad príde. A to chceme aj od teba. Že sa budeš starať o stránku firmy, ktorá robí finančné poradenstvo, stavia krovy alebo ponúka esteticko-plastickú chirurgiu, z toho sa musíš tešiť. Ber to ako výzvu, dobre?
- Nie je vylúčené, že sa nemôže stať, že za tebou príde náš obchoďák Janko alebo Ivanko a povedia ti, že chcú návrh FB kampane pre klienta X. A ty si to naštuduješ, vyhodnotíš, navrhneš zlepšenia. Klient X to odsúhlasí, dostaneš nápad a vytvoríš mesačný plán príspevkov, ktorý klient X opäť odsúhlasí a takto by to bolo, keby bol život ideálny, ale zase by to bola nuda, však? Takže sa budeš tešiť na komunikáciu s klientom X a jeho človekom Ypsilon a na implikáciu zmien sa budeš tešiť tiež. Aj na tvorbu case study, písanie textov o pásových dopravníkoch a riešenie nevhodného komentára na Facebooku. A o tom to je 🙂
- Že sme tu samí dobrí ľudia, to je fakt. Nehryzieme, ale chceme, aby z teba bolo cítiť, že chceš. Škola v odbore výhodou, ale ak máš prehľad, vieš písať, chceš chŕliť nápady a ide z teba „chtíč“, tak nám vôbec nevadí, že študuješ environmentalistiku.
A ten mail, ten necháme na teba (barbora.jurovcova@goup.sk) 🙂
Aktuálne najčítanejšie
Najlepšie články
Newsletter
Najnovšie články
Najnovšie online články o online svete
3 minútové čítanie
Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?
5 minútové čítanie
Ako vytvoriť Google Search Console a udeliť prístup agentúre
2 minútové čítanie
Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?
7 minútové čítanie
Ako sme za pol roka vypredali developerský projekt
4 minútové čítanie