-->

LABUTIA PIESEŇ PRE GMAIL?

Redakcia 16.12.2015 3 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete
LABUTIA PIESEŇ PRE GMAIL?

Či už ste o nej počuli alebo nie, dohľadnú budúcnosť e-mailu drží v rukách – hovoríme o službe Inbox od spoločnosti Google.

 

Svieži vánok

Inbox je „next-gen“ e-mailový klient, ktorý posúva hru na nový level. Oproti jeho predchodcovi – tým je Gmail – má Inbox hneď niekoľko užitočných funkcií, ktoré vám zlepšia prehľad v preplnenej schránke, naplánujú vaše stretnutia, a dokonca za vás aj odpovedajú na prečítané správy.

Dá sa predpokladať, že Inbox kompletne nahradí Gmail už v najbližších rokoch. E-mailová komunikácia je od jej počiatku takmer nemenná a Inbox má za úlohu implementovať do nej technologické „vychytávky“, aby mohla viac ako len držať krok s dnešnými komunikačnými aplikáciami.

 

Inteligentný e-mail

Práve posledná zo spomínaných inovácií, je revolučným prvkom v textovej komunikácii. „Smart Reply“ systém je založený na umelej inteligencii vo forme páru rekurentných neurónových sietí. Tieto dve učenia schopné siete zabezpečujú analýzu prijatého textu, a na jej základe následne pomocou algoritmov vypracujú najvhodnejšie možné odpovede.

Doručený text je prijatý prvou sieťou, ktorá má na starosti významový a konštrukčný rozbor správy. Tá po spracovaní posiela dáta druhej sieti vo forme postupnosti čísel a na základe tejto sekvencie – nazývanej aj „myšlienkový vektor“ – je vygenerovaná odpoveď slovo za slovom rovnako, akoby to písal človek.

 

Perfektné načasovanie

Funkcia „Snooze“ vám pomôže zjednodušiť orientáciu vo vašich prijatých správach a pripomenúť potrebné správy v správny čas. Potvrdenia rezervácii leteniek a hotelových izieb či pozvánky na udalosti tak už nebudete musieť hľadať v množstve ostatných mailov. Stačí, keď si ich po prijatí naplánujete na konkrétny čas a Inbox vám ich odloží na vybranú dobu, kedy sa zobrazia v hornej časti doručenej pošty.

 

Už je za dverami

O tom, že spustenie Inboxu je na spadnutie, svedčí posledných 14 mesiacov, kedy ste sa mohli podieľať na testovaní. Spoločnosť Google všetkým, ktorí sa doň zapojili, automaticky nahrádza Gmail práve Inboxom – používateľ má pri vstupe do svojho účtu na výber potvrdenie akcie alebo vypnutie presmerovania.

Otázne je, čo bude s Gmailom ďalej. Legendárna platforma fungujúca od roku 2004, už pravdepodobne nebude mať miesto na trhu, ani u používateľa. Úplné zrušenie je zrejme iba otázkou času, keďže Inbox funguje pod vlastnou doménou a pôvodná služba neobsahuje užitočné funkcie, ako odkladanie pošty, plánovanie udalostí, vylepšené triedenie správ či automatizované odpovede využívajúce technológiu strojového učenia. V praxi to znamená, že Google zatiaľ ponúkne na výber medzi používaním služby Gmail/Inbox, kedy si ľubovoľne vyberiete ktorú chcete momentálne používať. Avšak, podľa rýchlosti príchodu nových technológii už zrejme môžeme konštatovať, že Inbox bude čoskoro plnohodnotným nástupcom Gmailu.

Zdroj: 

http://techcrunch.com

http://vat.pravda.sk/


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.