-->

Flash je mŕtvy. Nech žije HTML5

Barbora Jurovcová 06.03.2015 2 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete
Flash je mŕtvy. Nech žije HTML5

Svoj online život už nepresedíte za počítačom. Faktúru za telefón zaplatíte cez telefón, v chat-e na Facebooku svieti pri väčšine mien vašich priateľov zelená ikonka „Mobil“, prestupný spoj si vyhľadáte ešte v MHD-čke a cestou z práce ste si objednali topánky. Veď máte smartfón a predajca pekný e-shop.  

Všetci sú online

Svojich existujúcich zákazníkov si chcete udržať a tých nových? Tých nie je nikdy dosť. Ich „online závislosť“ je obrovskou príležitosťou k tomu, aby ste ich svojou reklamou mohli zasiahnuť kedykoľvek a kdekoľvek. Ale. Čo ak ich mobilné zariadenia nepodporujú Flash a vašu reklamu tak neuvidia?  

Zbohom Flash

Steve Jobs zavrhol Flash už dávno. Vo svojom otvorenom liste sa vyjadril, že sa nad jeho implementáciou ani len nezamýšľa. Kvôli slabej podpore na mobilných telefónoch a vysokej výkonovej náročnosti je dnes vytlačený na okraj. Prispel k tomu aj YouTube, ktorý sa s ním rozlúčil v januári tým, že doterajšiu technológiu Flash nahradil v poskytovaní videí formátom HTML5.  

Google to vymyslel

Flashové kampane (nové aj tie existujúce), ktoré nahráte cez AdWords budú automaticky konvertované do formátu HTML5. Pozor, nie každú reklamu bude možné prekonvertovať automaticky. Ako inzerent si to môžete otestovať jej uploadnutím prostredníctvom nástroja Swiffy. A aby Google uľahčil podnikateľom zobrazovanie ich reklamy v mobilných zariadeniach ich potenciálnych zákazníkov, chystá pre ne nové formáty a nástroje, ktoré majú prácu s nimi zjednodušiť.   Zdroje: Google, diit.cz, zive.sk, dsl.sk, zdnet.com


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.