-->

3x áno pre Google. Pravdivý obsah, rozpad Google+ a lety

Barbora Jurovcová 12.03.2015 3 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete
3x áno pre Google. Pravdivý obsah, rozpad Google+ a lety

1. Google chce byť pravdivý

Na internete sa okrem kvalitného obsahu nachádza kopec odpadu. Keď sa na ten odpad viaže veľa spätných odkazov, Google ho vo vyhľadávači umiestni vysoko. Pretože stránky, na ktoré ľudia často odkazujú, nemusia poskytovať relevantné informácie. Google by takéto informácie zohľadňovať chcel. Potvrdila to štúdia, v ktorej sa rozhodol merať kvalitu obsahu na základe jeho pravdivosti.

Systém rankingu by mal fungovať na princípe počítania nepravdivých faktov na stránke, ktorý nazval ako Knowledge-Based Trust skóre. K fungovaniu tohto systému bude Google využívať svoje Knowledge Vault, obrovské úložisko faktov, v ktorom automaticky zhromažďuje informácie z celého internetu na základe ich jednoznačnej pravdivosti. Web stránky, ktoré obsahujú protichodné informácie, tak klesnú vo vyhľadávači nižšie. Princíp „odhaľovania“ pravdy, tak spočíva v rovnakej interpretácii danej informácie viacerými webmi.

Počítanie nepravdivých údajov na stránke Google zatiaľ vo výsledkoch vyhľadávania zohľadňovať neplánuje.

 

2. Google+: Kvantum používateľov, ktorí ho NEpoužívajú

Máte vytvorený účet na Google+, pretože si to (vtedy) vyžadovali pri registrácii do Gmailu alebo preto, že je prepojený so službou YouTube. Na tejto sociálnej sieti nevyvíjate žiadnu aktivitu a nie ste jediný. 2,2 miliardy registrovaných a iba 4 – 6 miliónov aktívnych užívateľov.

Google ohlásil, že PhotosStreams, dva existujúce elementy Google+ budú fungovať osobitne. Reorganizácia posunie službu Hangouts (pre skupinové konverzácie a videohovory) tiež do role samostatného produktu. Využívate videohovory, ale nezdieľate svoje fotografie? Rozdelením na jednotlivé služby Google sprehľadní svoje produkty a zameria sa na ne jednotlivo. Vy tak môžete používať len to, čo vás skutočne zaujíma.

 

3. Lietajte s Googlom

Google predstavil Google Flights. Znovu. Vylepšený o nové funkcie vás tak ušetrí prepínania medzi stránkami leteckých spoločností a porovnávania cien leteniek, pričom vás dovedie na booking stránku spoločnosti spĺňajúcej to, čo vám vyhovuje najviac.

Chcem to najvýhodnejšie

Ak viete kam, Google vie ako. V okne „Najlepšie lety“ vyhľadá tie najvhodnejšie alternatívy, a to na základe ceny letenky a dĺžky vášho cestovania. A aby vám Google Flights ušetril peniaze, ponúkne vám TIP. Ak odletíte o deň neskôr, ušetríte 85€. Napríklad.

Chcem letieť a neviem kam

Potrebujete vypadnúť, ale nevieme kam? Zovšeobecnite cieľ vášho letu na Južnú Ameriku, Európu, či Áziu a v rozbalenej mape s možnými destináciami si porovnajte, či vás vyjde lacnejšie Bologna alebo Florencia. Vyfiltrujte lety podľa ich trvania, aerolínie alebo ceny, ktorú si pýta za letenku.

Chcem sledovať cenu

Máte kamaráta v zahraničí, ale nepoletíte v pondelok za 300, keď môžete v stredu za 200. A ďalšiu za 170. Kliknutím na ikonku „Najnižšie ceny“ sa vám rozbalí cestovný kalendár a stĺpcový graf vývoja ceny leteniek do vybranej destinácie.

Uložte si vyhľadané lety a dostávajte notifikácie o zmenách ich ceny vďaka aplikácii Google Now.

 

Zdroje: zive.sk, newscientist.com, theverge.com, huffingtonpost.com


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.