-->

Online reklama. 5 svetových médií vs. Google a Facebook

Barbora Jurovcová 20.03.2015 2 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete
Online reklama. 5 svetových médií vs. Google a Facebook

5 nadnárodných médií spojilo svoje sily, aby konkurovali Googlu a Facebooku.

 

Britské denníky The Guardian, Financial Times, týždenník The Economist, americká spravodajská stanica CNN a medzinárodná spravodajská agentúra Reuters ohlásili spoločné kroky pri vytvorení jednotného systému online reklamy. Zoskupenie, ktoré si hovorí The Pangaea Alliance (podľa superkontinentu Pangea) má vyvážiť silu Googlu a Facebooku na poli internetovej reklamy.

Tim Gentry z The Guardian sa vyjadril, že jedinečnosť Aliancie Pangaea spočíva v kvalite partnerov a dôveryhodnosti mediálneho prostredia, ktoré vytvárajú.

 

110 miliónov

Online reklama a obrovský priestor pre jej inzerciu. Kvalitnému publiku. To je spojenie piatich obrovských mediálnych hráčov, ktoré vytvorilo publikum s viac ako 110 miliónmi online čitateľov. Spoluprácou chce zabrániť odlivu reklamných investícií smerom k najväčším technologickým gigantom – Googlu, FacebookuMicrosoftu.

Pre zaujímavosť, podľa e-Marketer bude mať v tomto roku Google spolu s Facebookom až polovičný podiel na britskom trhu internetovej reklamy (viac ako 1 miliarda libier).

 

reklama

Vplyvné publikum

The Pangaea Alliance ponúka kvalitný reklamný priestor. Silu svojho 110 miliónového publika obhajuje silou vplyvu tých, ktorí ho tvoria. Každý štvrtý sa vraj výškou svojho príjmu zaraďuje do najvyššej platovej triedy.

 

Reklama a efektívnejšie zacielenie

Ako uvádza CNN Press Room, inzerenti získajú prístup k hodnotným informáciám kooperujúcich médií, nadobudnú silnejšie prepojenie s čitateľmi a schopnosť pochopiť publikum lepšie ako kedykoľvek predtým. Mediálni giganti hovoria o najlepšom zacielení internetovej kampane.

Beta verzia projektu bude spustená už budúci mesiac a spolupráca päťsily v predaji reklamného online priestoru by sa mala plne rozbehnúť ešte tento rok.

Čo myslíte, dokáže táto supermediálna aliancia konkurovať reklamnej sile Facebooku a Googlu?

 

Zdroje: marketingland.com, theguardian.com, cnnpressroom.blogs.com


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.