-->

A teraz vám poviem, aké to bolo v GoUPe. Naozaj.

Barbora Jurovcová 30.09.2016 4 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
A teraz vám poviem, aké to bolo v GoUPe. Naozaj.

Dnes to bol môj posledný pracovný deň v GoUP-e. Budem trošku drzá (lebo to ja rada) a využijem ešte nezrušené admin prístupy na firemný blog a Facebook, a zazdieľam si, len tak, článok, ktorý mi nikto neschválil 🙂

Čo urobí copywriter, ktorý opúšťa po roku a pol svoju agentúru? Napíše si článok o tom, o čom chce.

To, že je GoUP online marketingová agentúra, to už asi vieš. To, že robí reklamu na Google, Facebooku, YouTube, to vyplýva z toho, že je online marketingová agentúra. To, že ľudia v GoUP-e vedia, čo robia, to by malo vyplývať z jej referencií a case studies, a to, že veci dobre robiť chcú, potvrdzujú certifikácie, absolvované školenia, konferencie, briefingy, brunche a teambuildingy (toto už asi patrí niekde inde), ale určite aj články, ktoré na firemný blog píšu (skoro) všetci. Áno. Ale…

 

Aké je to byť súčasťou tejto agentúry?

Verím, že si už dávno pochopil, že mať prácu, ktorá ťa baví, nestačí. Na to, aby si sa v práci cítil dobre, potrebuješ mať okolo seba ľudí, ktorí ti dobre robiť budú. Štýlový interiér a firemná sauna vedia tiež zahriať pri srdiečku, ale pokiaľ robíš s kreténmi, pracovný duel v stolnom futbale ti ujmu na psychickom zdraví nevykompenzuje.

Vieš, aké je to v GoUP-e? V GoUP-e si robia ľudia navzájom zle. Áno, robia. Odnášam si odtiaľto napr. reflex okamžitého odhlasovania sa z Facebooku pri každom opúšťaní môjho stola a zaheslovaný počítač je v tejto firme niečo ako samozrejmosť.

 

libor-heslo

 

Existujú totiž ľudia, ktorí majú v povahe akúsi tendenciu robiť druhým zle, prepájať káble medzi viacerými počítačmi, meniť nastavenia obrazovky, nastavovať selfie svojej tváre na tapetu vášho telefónu, posielať maily vo vašom mene, a odteraz budeme takýchto ľudí nazývať v tomto článku „zloby“.

Najväčšou zlobou v GoUP-e je Libor a s troškou sebareflexie uznávam, že za ním asi nebudem príliš zaostávať.

 

No, a keď má niekto z kolegov narodeniny, zlobami sa automaticky stávajú všetci okrem oslávenca:

 

 

A keď nerobí zlobu Libor, robíme mu zle my, dievčatá:

libor-stol

 

 

Saške sa robí zle aj vtedy, keď nemá narodeniny. Len tak, na nástenku. Lebo má rada Ďuricu, Kulyho a Zuzku:

2

 

 

1

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

7

 

 

Nebudeme si klamať

A tvrdiť, že z vedenia firmy sa sranda nerobí. Veď, čo zlepší náladu celému kolektívu viac, ako „sprznené“ fotky našich šéfovcov kolujúce v interných konverzáciách:

martin

 

Lebo vás photoshopujeme 🙂

heno

 

 

tomas

 

Ak nadávaš, že si klikol na článok, od ktorého si čakal niečo zlé, nakydané, prepáč. Ale titulok a obrázok som prispôsobila tomu, aby ťa zlomila vlastná zvedavosť, a aby sa článok s minimálnou pridanou hodnotou pre čitateľa stal mojim najčítanejším článkom. Pretože má pridanú hodnotu pre mňa 🙂

Ale, ak rozmýšľaš nad stážou/prácou v online agentúre, ešte by ťa záver článku mohol aspoň trošku zaujímať.

 

Ak chceš robiť copy alebo social

Tak zmysel pre zodpovednosť, organizačné schopnosti, flexibilitu a bla bla majú v CV-čkách všetci predsa. Neposielaš životopis na personálne oddelenie do banky. Skús to inak spraviť.

Ak máš obavy, lebo tam nemáš čo dať, lebo veď nie si z FMK UCM a nikomu si nikdy Facebook nespravoval, ale nápady máš, daj tomu CV-čku takú formu, že ťa práve ten nápad dostane tam, kde chceš.

 

Ak chceš robiť PPC

Skús mať nejaký certifikát. Alebo ho aj nemať, ale mať chuť ho mať. Chuť ICH mať. V GoUP-e ťa budú ťahať aj po školeniach a konferenciách. Sú tam šikovní PPC špecialisti, ktorí ťa zaučia, dobrý leader, ktorý ťa nasmeruje. Vychovajú si ťa, nestresuj.

A prečo to celé píšem vlastne? V GoUP-e budú možno hľadať stážistov na copy alebo social, a možnože aj nejakých PPC-čkárov. Veď uvidíš. Potom choď vyskúšať, ľudia si tam robia navzájom zle 🙂

 

Ale pozor

Oni ťa budú prenasledovať aj vo voľnom čase.

Áno. Lebo, aj keď si s tými ľuďmi 8 hodín denne, tak s nimi tráviš aj niektoré večery, niektoré prednášky, niektoré víkendy, zdieľaš niektoré výlety a absolvuješ lyžovačky, na ktorých napríklad nelyžuješ.

makov

 

Čo urobí copywriter, ktorý opúšťa po roku a pol svoju agentúru? Napíše si článok o tom, o čom chce.

Iba som chcela využiť poslednú možnosť urobiť agentúrnu „zlobu“. Takú tú, akú sme si tu zvykli robiť pravidelne. Z kamarátstva, lásky. Zanechať mojim kolegom posledný odkaz v online priestore. A mimochodom, vždy som mala možnosť napísať si článok o tom, o čom som chcela 🙂

Vedeniu sa ospravedlňujem za zverejnenie fotiek, ktoré doteraz nemali možnosť vidieť, ale to je Miškina robota 🙂 #zalobaba

 

ďakujem za posledných 19 mesiacov s vami. Ňuňu.

img_5721

 


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.