-->

Prečo Váš online biznis nezarába?

Redakcia 05.02.2018 4 minútové čítanie    Kategórie: Ako predávať online
Prečo Váš online biznis nezarába?

Príležitosť zarábania peňazí na internete by vás mala nadchýnať. Z pohodlia svojho domova môžete predávať digitálne informačné produkty a vytvoriť si zdroj pasívneho príjmu. Zarábať môžete doslova počas spánku. Na internet sa v súčasnosti každým mesiacom pripojí viac ako 3,7 miliardy ľudí. Prístup k celosvetovej sieti sa každým dňom zlepšuje a toto číslo bude naďalej narastať.

Zárobková činnosť na internete je reálnou možnosťou, napriek tomu však mnoho ľudí so svojim podnikaním skončí ešte predtým, ako ich príjem dosiahne hodnotu 1 000 eur. Na internete totiž existuje mnoho spoločností a podnikateľov, ktorí ponúkajú rovnaké tovary a služby a snažia sa osloviť rovnaké cieľové publikum. Keď túžite povýšiť svoje online podnikanie na stabilný zdroj pasívneho príjmu, mali by ste si dať záležať na zdokonaľovaní nasledujúcich šiestich oblastí.

1. Vaša webstránka je mätúca

Keď niekto navštívi vašu webstránku, máte približne 7 až 37 sekúnd na to, aby ste ho presvedčili nech ostane a spozná vaše produkty. Ak je vaša stránka mätúca, návštevník pravdepodobne odíde a nikdy sa už nevráti. Konverzii návštevníkov na zákazníkov najviac prospievajú jednoduché a čitateľné stránky bez záplavy nadbytočných prvkov. Návštevníkom by malo byť na prvý pohľad jasné, čo od nich počas zotrvania na vašej stránke očakávate.

2. Stránka s informáciami o vašom podniku návštevníkov odrádza

Ľudia túžia po skutočnom spojení. Jedným z najlepších miest, kde im ho môžete poskytnúť, je stránka zobrazujúca informácie o vašej spoločnosti. Ak na nej uverejníte príspevok v tretej osobe, ktorý bude jedným dlhým odstavcom menujúcim vaše úspechy, zďaleka nevyužijete jej potenciál. A zahodíte šancu nadviazať spojenie. Väčšina ľudí si bude vedomá toho, že autorom tohto príspevku ste vy a teda chválite samých seba. Napíšte tento príspevok radšej v prvej osobe a rozpovedzte príbeh o vzniku vašej spoločnosti. S návštevníkmi tak naviažete spojenie, ktoré neskôr premeníte na obchodný vzťah.

3. Nebudujete si mailing list

V dnešnej dobe je prioritou budovanie základne fanúšikov na sociálnych sieťach a s nimi spojenej marketingovej stratégie. Sociálne siete síce zohrávajú významnú úlohu v rámci online marketingu a pri budovaní vášho podniku, nie sú však najlepším spôsobom pri zvyšovaní počtu vašich zákazníkov v online prostredí. Keď sa začnete v príliš veľkej miere spoliehať na sociálne siete, riskujete sklamanie v prípade, že sa sociálna sieť rozhodne vykonať zmeny vo svojom systéme. Keď niekto figuruje vo vašom mailing liste, máte s ním vytvorený intímnejší vzťah a spoľahlivý spôsob komunikácie. E-mail vám poskytne omnoho väčší organický dosah ako sociálne siete.

4. Nezväčšujete svoje publikum

Životnou silou každého podnikania sú noví zákazníci. To platí aj v online svete. Mali by ste neustále pracovať na zväčšovaní svojho publika. Vhodným spôsobom je poskytovanie rozhovorov pre online médiá, uverejňovanie svojich príspevkov na populárnych stránkach, zviditeľňovanie sa na portáli YouTube a ďalšie podobné postupy. Internet ponúka obrovské množstvo rýchlych a efektívnych spôsobov, pomocou ktorých oslovíte nových potenciálnych zákazníkov.

5. Nedosahujete dostatočné predaje

Snaha o predaj svojich produktov sa niekedy môže zdať silenou. Ale predaje sú nevyhnutnou súčasťou budovania podniku. Obzvlášť pri online podnikaní. Mnoho online spoločností nezaznamenáva dostatočné príjmy práve preto, že nepredáva dostatočné množstvo svojich výrobkov a nie je ich dostatočne vidno. Majte na pamäti, že kým sa zákazník rozhodne o kúpe vášho produktu či služby, bude sa musieť stretnúť s vašou ponukou viac než raz. Môže sa vám teda zdať, že sa neustále snažíte niečo predať. Pravdou však je, že nedokáže posúdiť, kto už vašu ponuku videl a kto zatiaľ nie.

6. Nemáte viac zdrojov príjmu

Spoliehanie sa ja jediný zdroj príjmu je nebezpečné. Mnoho podnikateľov zarába v rámci online prostredia poskytovaním rád a školení záujemcom o vzdelávanie sa v oblasti obchodu, manažmentu či marketingu. Jedná sa o takzvaný koučing. Keď sa však ľudia prestanú zaujímať o vaše koučovanie, váš podnik môže padnúť na kolená. Keď bude váš príjem pochádzať z viacerých rôznych projektov, nadobudnete stabilitu a budete môcť pokojne spávať. Diverzifikujte svoje príjmy a rozvíjajte každú oblasť, z ktorej pochádzajú.

Zarábanie peňazí v online prostredí nemusí byť iba nesplneným snom. Založte si vlastné podnikanie a postupne ho rozvíjajte. Jeho hlavnou výhodou je skutočnosť, že váš život nebude naviazaný na žiadnu konkrétnu lokalitu. Raz môžete byť v Brazílii a vzápätí zase v Nemecku. Po celý ten čas vám bude vaše online podnikanie zabezpečovať stabilný príjem. Aj váš sen sa môže stať realitou, ak sa budete vyvarovať šiestim vyššie uvedených chybám.

Zdroj: Medium, Wix


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.