-->

21.apríl: Deň, kedy sa zmení vaša pozícia v Google

Barbora Jurovcová 19.04.2015 3 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete
21.apríl: Deň, kedy sa zmení vaša pozícia v Google

To, že veríte tomu, že ponúkate ten najlepší produkt, je síce pekné, ale ľudí to ku kliknutiu na „Kúpiť“ pri vašom tovare/službe nemotivuje. Kto bude scrollovať na koniec tretej strany po tom, ako do Google vyhľadávača zadal „zlava na kolieskove korcule bratislava“? Nikto.

 

Viete to. Chcete, aby sa vaša webová stránka zobrazovala čo najvyššie. Dbáte preto na používanie správnych kľúčových slov, robíte kvalitný obsah, máte premakané SEO (alebo ste klientom GoUP). Pozícia v Google je pre váš biznis dôležitá. Chcete predávať.

 

Mobily, mobily, mobily

Odpisujete na správy cestou do práce, v práci, aj po práci, zisťujete, či bude cez víkend pekne, googlite polohu baru, kde robia tie dobré burgre a zišli by sa vám nové slúchadlá. Objednané. Viete, koľko času denne strávite s prstom na svojom smartfóne. Veľa. Že používanie mobilných zariadení pre vyhľadávanie informácií na internete stúpa explozívne, a že nákup tovaru „za chodu“ narastá a narastať bude. A keď narazíte na stránku, ktorá sa na displeji vášho telefónu nezobrazí tak, aby ste sa dokázali rýchlo dostať ku informácii, ktorú hľadáte? Opúšťate ju a pokračujete v hľadaní inde.

 

Googlu sa to nepáči

Google vo februári oznámil, že 21. apríla dôjde k zmene. Tá bude mať, podľa jeho slov, výrazný vplyv na výsledky mobilného vyhľadávania vo všetkých jazykoch.

Vyhľadajte si svoju stránku cez telefón. Označí ju Google ako Optimalizované pre mobily? Možno sa pýtate, na čo? Veď väčšina nákupov prebieha na desktope. Áno. Ale samotnému nákupu predchádza prieskum. Viete, koľko času denne robíte prieskum s prstom na svojom smartfóne?

optimalizovane-pre-mobily

 

21.apríla sa budete zobrazovať nižšie

Google spustí nový vyhľadávací algoritmus. Na vyššie pozície bude posúvať práve tie stránky, ktoré sú mobile friendly.

Počet minút, ktoré denne strávime surfovaním na smartfónoch narastá a Google? Ten nám chce priniesť relevantné výsledky vyhľadávania. Poskytnúť lepší užívateľský zážitok. Namiesto toho, aby ste museli opúšťať stránky, ktoré sa nezobrazujú dobre, ale vy ste na ne klikli, pretože sa zobrazili hore, bude vo výsledkoch vyhľadávania zohľadňovať weby, ktoré sú pre mobilné displeje optimalizované.

 

Ako je na tom vaša stránka? Urobte si test vhodnosti pre mobilné zariadenia.

Výborne! Táto stránka je vhodná pre mobilné zariadenia.“ Gratulujeme. Google vaše „priateľstvo“ s mobilnými zariadeniami zohľadní vo výsledkoch vyhľadávania

„Nie je vhodná pre mobilné zariadenia.“  V tomto prípade nás kontaktujte čo najskôr. Sme certifikovaným partnerom Google. Vieme, čo s tým.

 

Čísla, čísla, čísla

Podľa Google online prieskumu Our Mobile Planet z roku 2013, uskutočneného na vzorke 1000 Slovákov vo veku 18 – 64 rokov, ktorí používajú internet vo svojich smartfónoch, platí pre Slovensko, že:

91% spotrebiteľov používa pre mobilné vyhľadávanie prehliadač Google

47% spotrebiteľov používa svoje mobilné zariadenia na vyhľadávanie informácií denne

85% opýtaných navštevuje sociálne siete

77% respondentov používa smartfón počas iných aktivít (počúvanie hudby, sledovanie TV, používanie internetu, čítanie časopisov/novín, sledovanie filmu, čítanie knihy, hranie videohier)

88% používateľov smartfónu vyhľadáva miestne informácie a 87% spotrebiteľov v dôsledku toho vykonalo určitú akciu

smartfon-internet

 

84% používateľov vykonalo prostredníctvom telefónu prieskum produktu alebo služby

 

smartfon-reklama

 

30% používateľov smartfónov si prostredníctvom tohto zariadenia kúpilo produkt alebo službu 

84% opýtaných si všíma mobilné reklamy 

Vzhľadom na to, že bol prieskum uskutočnený v roku 2013, čísla dnes budú ešte vyššie.

 

Ako je na tom vaša stránka?

„Nie je vhodná pre mobilné zariadenia“? Kontaktujte nás čo najskôr. Sme certifikovaným partnerom Google. Vieme, čo s tým.

 

Zdroje: Our Mobile Planet

 


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.