Prejsť na obsah
22. apríla 2024 2 min čitanie

Ako vytvoriť Google Search Console a udeliť prístup agentúre

Google Search Console je silný nástroj predovšetkým pre SEO. Sú v nej všetky dáta, ktoré Google o vašom webe sprístupňuje. Vlastníctvo vašej stránky musíte v Google Search Console najprv overiť. Tu je postup:

  1. Prihláste sa do Google Search Console:

2. V druhom kroku si konzola vyžiada pridanie vášho webu.

Odporúčame pridať typ vlastníctvo „Predpona webovej adresy“. Do poľa pre adresu zadajte úplne celú adresu skopírovaním z adresného riadka vášho webu, teda v tvare: https://www.goup.sk

3. Konzola vám navrhne spôsob overenia

Dobre si prejdite možnosti, ktoré vám konzola ponúka a vyberte si ten, ktorý bude pre vás najjednoduchší. Štandardne sú to prvé štyri. Štvrtý prípad „Správca značiek Google“ je možný pokiaľ máte korektne nasadený Google Tag Manager – ten najčastejšie využívame my.

Niekedy môže u vás nastať šťastná situácia, kedy vám Google Search Console priamo oznámi, že overenie napríklad vďaka spomínanému Google Tag Manageru prebehne úspešne a je vybavené:

4. Poďte na nastavenia používateľov

Kliknite na Nastavenia a následne na Používatelia a povolenia:

5. Pridajte používateľa admin1@goup.sk

Kliknite na Pridať používateľa, vyplňte email adresu admin1@goup.sk a prideľte nám „Úplné“ povolenia. Úplné znamená, že môžeme vydieť všetky parametre, ale nie sme „Vlastník“, ktorým ostávate len vy.

Hotovo, môžete nám povedať, že máme prístup a ideme na to!

Ďalšie články

19. januára 2021 10 min čitanie
Čo sú to Rich Snippety a štrukturované dáta? Prečo ich používať?
Najprv si povieme, čo sú to Rich Snippety a potom si vysvetlíme, ako je ich možné na webovej stránke implementovať. Čo sú to Rich Snippety? Rich Snippety (tiež...
Čítať článok
25. novembra 2020 4 min čitanie
Koľko stojí SEO?
Chcete sa pustiť do optimalizácie pre vyhľadávače, ale neviete koľko vás to bude stáť? V nasledujúcich riadkoch si rozoberieme koľko SEO stojí, a čo všetko obná...
Čítať článok
10. novembra 2020 3 min čitanie
Kedy má zmysel robiť SEO?
Máte nový web alebo ste na trhu nový (čakáte okamžité výsledky) Dnes si povieme kedy má zmysel sa pustiť do SEO a kedy by sme mali začať s inými kanálmi. Ušetrí...
Čítať článok

Kontaktujte nás

Ste pripravení posunúť svoje podnikanie na vyššiu úroveň?

Learn more