-->

3 kľúčové nástroje pre firemný blog

Redakcia 24.09.2018 4 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
3 kľúčové nástroje pre firemný blog

Online marketing je nevyhnutnou súčasťou moderného sveta podnikania a niet pochýb o tom, že firemný blog je jednou z jeho kľúčových zložiek. Môže totiž pomôcť vašej spoločnosti prilákať nových zákazníkov pútavým spôsobom a zároveň nadobudnete možnosť prezentovať im touto cestou detaily, týkajúce sa vašich produktov či služieb.

Blog nemá priamo predávať,

blog má svojich čitateľov niečo naučiť, poradiť im alebo im aspoň spestriť deň – pobaviť ich. Pre nezadržateľný nárast popularity obsahového marketingu spoločnosti využívajú svoje blogy v rámci konkurenčného boja o pozornosť spotrebiteľov. Marketéri sa vo veľkej miere zameriavajú na konkrétne kľúčové slová, čím sa snažia dosahovať čo najlepšie výsledky v rámci výsledkov vyhľadávania platformy Google.

Spoločnosť Baarb je start-upovým podnikom, ktorý využíva umelú inteligenciu pri zostavovaní personalizovaných cestovných plánov svojich klientov. Prostredníctvom svojho blogu sa snaží zamerať na dlhé frázy zadané do vyhľadávača ako „Kde sa lacno ubytovať v Kalifornii“ či „Top päť aktivít v Reykjavíku“. Táto spoločnosť prispôsobuje príspevky na svojom blogu detailným otázkam potenciálnych zákazníkov a tak zvyšuje svoju šancu na vysoký rating v rámci výsledkov vyhľadávania v prípade, že užívateľ internetu podobnú frázu vyhľadáva. Takéto konkretizované otázky vám síce nezabezpečia takú vysokú návštevnosť ako omnoho všeobecnejšie kľúčové slová, no na druhej strane upútate pozornosť cieľovej skupiny ľudí, ktorí hľadajú konkrétnu odpoveď.

Keď už niekoho prilákate na svoj blog, mali by ste si určiť stratégiu, pomocou ktorej ho konvertujete na platiaceho zákazníka. Pri tejto snahe zvážte použitie nasledujúcich nástrojov:

Disqus

Jeden z najprehľadnejších a najestetickejších komentovacích systémov, dostupný v rôznych CMS (redakčných systémoch) ako napríklad WordPress. Tento nástroj vám umožní prehľadne a rýchlo spravovať všetky komentáre cez Disqus admin area alebo priamo zo sekcie komentárov na vašom blogu. Jeho inštalácia vám zaberie len niekoľko minút a automaticky importuje už existujúce komentáre. Plugin vás upozorní na nové komentáre a odpovede prostredníctvom e-mailu alebo vám blikne notifikácia vo vašom adminskom rozhraní priamo vo WordPresse.

Hlavné výhody pluginu: 

  • jednoduchá inštalácia (zaberie vám len pár kliknutí), ktorá sa bez problémov integruje do vašej WordPress stránky bez toho, aby ste museli upravovať, čo i len jeden riadok kódu alebo prísť už o existujúce komentáre
  • zlepšite svoje SEO pomocou obsahu, ktorý vytvorili návštevníci vašej stránky
  • udrží SPAM pod kontrolou

Helplama

Predstavte si nasledujúcu situáciu. Členovia vášho predajného tímu sa snažia prezentovať zákazníkom nový produkt a dopracovať sa k zvýšenej predajnosti. Akým spôsobom to robia? Pomocou e-mailu? Cez telefón? Mnohí marketéri by si dovolili argumentovať a tvrdiť vám, že tieto metódy sú v súčasnej dobe technologického pokroku mimoriadne zastaralé. Vyskúšajte namiesto nich službu Helplama.

Akonáhle si túto aplikáciu nainštalujete na svoj firemný blog, získate prístup k extrémne efektívnemu komunikačnému kanálu, ktorý môžete využiť vo viacerých oblastiach vášho podnikania. Helplama v podstate vytvorí robota na základe komunikačnej histórie vašej spoločnosti a následne vyhľadá na internete odborníka na voľnej nohe, ktorého by ste si mohli najať pre komunikáciu so zákazníkmi. Keď si vyberiete vhodného kandidáta na základe jeho znalostí, zručností a osobnostných čŕt, budete môcť efektívne monitorovať rôzne metriky vášho marketingu. Údaje týkajúce sa miery konverzie a návratnosti investícií do reklamy vám pomôžu skutočne porozumieť výkonu vašej spoločnosti. Týmto nástrojom navyše umožníte svojim zákazníkom klásť otázky priamo predstaviteľom vášho podniku, ktorí na ne môžu odpovedať okamžite a v reálnom čase. Táto stratégia zvýši dôveryhodnosť vašej spoločnosti a povedie k postupnému zvyšovaniu objemu predajov.

Yoast SEO

Posledný krok na ceste za porazením konkurencie je pravdepodobne tým najjednoduchším. Tempo moderného marketingového sektoru udávajú internetové vyhľadávače a preto by ste sa mali uistiť o tom, že vaša spoločnosť zaujme vhodnú pozíciu medzi výsledkami vyhľadávania cez Google. V opačnom prípade si webovú stránku vášho podniku nikto nikdy nenájde. Tu nastupuje na scénu služba Yoast SEO.

Yoast SEO je plugin, ktorý vám umožní optimalizovať webstránku v súlade s kritériami internetových prehľadávačov a dosahovať tak vysoko pozitívne výsledky v rámci SEO marketingu. Pomocou tejto aplikácie môžete pridávať poznámky ku všetkým svojim príspevkom, zadávať preferované kľúčové slová, overiť čitateľnosť a reaktivitu webstránky a prispôsobovať mnoho ďalších činiteľov. Obyčajný plugin tak výrazne navýši vašu viditeľnosť v rámci výsledkov vyhľadávania a umocní celkovú efektivitu portálu vašej spoločnosti.

Ak vaša spoločnosť neprevádzkuje vlastný blog, mali by ste zvážiť zmenu vašej súčasnej marketingovej stratégie. Keď sa totiž nachádzate v úlohe podnikateľa, musíte využiť všetky prostriedky, ktoré máte k dispozícii.

Firemný blog je jedným z najjednoduchších a najefektívnejších prvkov online marketingu.

Keď sa dôkladne oboznámite s nástrojmi ako Hello Bar, Helplama a Yoast SEO, vykročíte správnou cestou smerom k vášmu úspechu.

Zdroj: BlogIn, Brand24

 


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.