-->

500mil. produktov od 500tis. predajcov. FB kúpil TheFind

Barbora Jurovcová 26.03.2015 2 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
500mil. produktov od 500tis. predajcov. FB kúpil TheFind

Facebook kúpil TheFind. Vyhľadávač tovarov, ktorý na svojej homepage oznamuje, že bude najbližšie týždne mimo prevádzky. Spojil totiž sily s Facebookom.

 

Kľúčoví členovia tímu sa pridali k najväčšej sociálnej sieti. Technológie, ktoré TheFind zdokonaľoval počas deviatich rokov svojej existencie, chcú čo najlepšie integrovať do Facebook reklamy, ktorá nás zasahuje denne. Aby nás zasahovala ešte lepšie.

 

Prečo TheFind?

Zadaním názvu produktu, ktorý chcete kúpiť, vám TheFind zobrazí vyhovujúce položky spomedzi obrovskej databázy produktov. Obrovskej. 500 miliónov produktov od 500 tisíc predajcov. Všeobecné pomenovanie produktu ako „okuliare“ ďalej špecifikujete podľa ceny, ktorú ste ochotní zaplatiť, farby a pod. Aby ste zredukovali nekonečný počet strán s výsledkami vyhľadávania. Veď to poznáte (Heureka).

Osobné preferencie

TheFind začal spolupracovať s Facebookom už v roku 2010. Tým, ktorí hľadali produkty, umožnil prihlásenie prostredníctvom Facebook účtov. Na základe ich „lajkov“ pod jednotlivými tovarmi, tak dokázal lepšie špecifikovať ďalšie, ktoré by sa im mohli páčiť. Po prihlásení na Facebook a prispôsobení osobných preferencií zobrazoval potenciálnym zákazníkom produkty, ktoré daným kritériám vyhovovali. Úlohou Facebooku je spájanie. Podľa hovorcu sociálnej siete je čoraz dôležitejšie spájanie ľudí s produktmi. Aj preto akvizícia TheFind.

Lokalizácia kamennej predajne

Viac ako 90% nákupov sprostredkovaných cez TheFind sa uskutočnilo v kamenných predajniach. Pri položke, ktorá vás zaujala, vám tento vyhľadávač ponúkol možnosť rozbalenia mapy s lokalizáciou najbližších predajní, ktoré mali daný produkt v ponuke. Kliknutím na konkrétnu predajňu zobrazil jej vzdialenosť, telefónne číslo a adresu.

 

Facebook vs. Google a Amazon

Technológia a skúsenosti tímu TheFind by mohli pomôcť pri zavádzaní „Buy buttonu“, ktorý začal Facebook testovať už v júli minulého roku.

Implementovanie Product Ads, dynamických reklám na Facebooku, ktoré umožňujú zobraziť v jednom príspevku 3 až 5 produktov naraz, možnosti pre zacielenie vašej kampane cez Custom Audiences a odkúpenie vyhľadávaču tovarov TheFind, stavajú Facebook do role silného hráča na poli internetovej reklamy.

Mal by sa Google a Amazon obávať konkurencie?

 

Zdroje: cio.com, marketingland.com

 


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.