-->

Aké je to stážovať v GoUP

31.01.2017 2 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
Aké je to stážovať v GoUP

Študovať marketing na vysokej škole znamená poznať teóriu a pracovať na fiktívnych zadaniach.

Tak idem na to!

Preto som sa odhodlala poslať žiadosť na stáž v agentúre. Chcela som robiť na reálnych projektoch, ktoré majú väčší zmysel než seminárky a vymyslené kampane. Slovom, mať pocit, že to, čo vytvorím má skutočné využitie.

Tak som sa dostala do GoUP. Hneď v prvý deň ma zaujalo, že každá kancelária má otvorené dvere. V GoUP sú si všetci viac-menej blízko a pomáhajú si. Čiže, ani ja som nezostala bez pomoci. V škole sme pracovali s programami ako je Photoshop, ale, veď viete, človek rýchlo zabúda. Dostala som teda rýchlokurz tohto programu od šikovnej grafičky v našej kancelárií, inšpiratívne nápady od mojej „šéfky“ a dobrodružstvo sa mohlo odštartovať.

Náš deň v „kreatívnej kancelárií“ začína zvyčajne o deviatej ráno, kedy si povieme plán na deň. Moja oficiálna pozícia sa volá: „Social media manager.“ Znie to dôležitejšie ako skutočnosť, ktorú robím. Znamená to, že vytvorím posty na Facebook pre klientov a následne ich boostujem. Alebo, lepšie povedané, pomáham pri tom. Počas práce nás sprevádza nie hlasná hudba rozliehajúca sa z recepcie cez otvorené dvere. Často sa zhovárame, prichádzame na nové nápady a podnety (netreba sa hanbiť nič opýtať), pijeme čaj alebo jeme (náklonnosť rastie cez žalúdok). Nič náročné alebo príliš stresujúce.

Niektoré veci vás naučí len prax

Čo konkrétne som sa naučila? Napríklad to, že v príprave príspevkov nejde o to, aby som niečo urobila podľa svojej predstavy krásy. Ide o to, trafiť sa do vkusu zadávateľa reklamy, vyhovieť Facebooku v jeho obmedzeniach na posty a urobiť to efektívne. Naučila som sa nebáť sa a prekonať svoje vlastné limity grafického programu. Naučila som sa, že preplnené posty nie sú vôbec prehľadné. Naučila som sa, že keď chcete dať do boostu k záujmom „chilli“, vyhodí vám ako navrhovaný záujem Chilly Gonzales (hudobník). Alebo ak napíšete „chinese food“, vyhodí vám chinese food therapy a vy ste odrazu o poznanie obohatenejší. Naučila som sa sedieť za počítačom a venovať sa sústredene práci. Naučila som sa považovať za prácu to, čo ma baví a mať z toho teda dvojnásobné potešenie. Naučila som kriticky myslieť a prijať pripomienky. Naučila som sa mnoho… A stále sa učím.

Či sa to oplatí vyskúšať?

 Jednoznačne, veď skúste, naučíte sa aj vy.


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.