-->

Čo je to Clubhouse? A ako získať pozvánku do aplikácie, ktorú používa aj Elon Musk?

Jarmila Véghová 15.02.2021 3 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
Čo je to Clubhouse? A ako získať pozvánku do aplikácie, ktorú používa aj Elon Musk?

Možno ste už o Clubhouse počuli, ale je nepravdepodobné, že ste sa stali aj členom Clubhouse.

Čo je to Clubhouse a prečo sa o tom všade hovorí?

Clubhouse je aplikácia sociálnej siete založená na audiochate. Používatelia si môžu vypočuť live rozhovory a diskusie medzi zaujímavými ľudmi na rôzne témy. Je to zmes talkback rádia, konferenčného hovoru, houseparty…Je to ako naladiť si podcast, ale s tým rodzielom, že vypočuť si ho môžete iba live. Ak to však nestihnete, záznam z neho nikde nenájdete.

Logo aplikácie Clubhouse

Aby ste mohli využívať Clubhouse, musíte mať pozvánku. Nemôžete si aplikáciu jednoducho stiahnuť a vytvoriť si hneď účet. Dôležitou informáciou je aj to, že zatiaľ je Clubhouse dostupný len pre používateľov, ktorí vlastnia Iphone.  
Vývojári už ale pracujú aj na aplikácií pre android, ktorá by sa už čoskoro mala objaviť v Google Play.

Keď sa pripojíte, vyberáte si témy, ktoré vás najviac zaujímajú, napríklad technológie, knihy, podnikanie, zdravie alebo šport. Čím viac informácií dáte aplikácii o svojich záujmoch, tým viac konverzačných miestností a jednotlivcov vám Clubhouse odporučí.

Ako získať pozvánku do Clubhouse ?

Ak sa chcete pripojiť do Clubhouse, musí vám poslať pozvánku už existujúci používateľ zo svojej aplikácie. Ak budete pozvaní, na vaše telefónne číslo vám príde odkaz, ktorý vás nasmeruje na stránku registrácie v aplikácii.

Existujúci používatelia však nemôžu poslať pozvánku každému svojmu známemu, ktorý sa chce pripojiť. Zo začiatku majú k dispozícií iba dve voľné pozvánky.

Čo má Elon Musk spoločné s Clubhouse?

Clubhouse funguje už od marca 2020, kedy ju spustili podnikatelia zo Silicon Valley, Paul Davidson a Rohan Seth. V máji 2020 bolo na Clubhouse len 1 500 používateľov, no jeho hodnota bola 100 miliónov dolárov.

Až minulý týždeň Clubhouse prepukol, keď Elon Musk hostil audio chat s výkonným riaditeľom Robinhood, Vladom Tenevom. Udalosť maximalizovala limity konverzačnej miestnosti aplikácie a bola vysielaná naživo na YouTube. Pomohlo to spoločnosti Clubhouse dostať sa na prvé miesto v rebríčku startupov a vyvolalo to boj o pozvnánky. K 1. februáru 2021 má Clubhouse 2 milióny používateľov.

Prevádzkovatelia Clubhouse oznámili pripravované nové funkcie, ako sú prepitné, vstupenky, alebo predplatné, ktoré majú tvorcom priamo platiť za aplikáciu.

Prečo bol Clubhouse v Číne tak populárny ?

Hodnota aplikácie presahuje jej exkluzivitu.

Napriek cenzúre a vládnej kontrole sa spoločnosti Clubhouse na rodziel od Facebooku a Instagramu podarilo niekoľko mesiacov lietať pod radarom čínskeho firewallu. V posledných týždnoch sa stal Clubhouse v Číne veľmi populárny práve tým, že používatelia mali pre nich nezvyčajnú možnosť slobodne sa prejaviť a zapojiť sa do diskusií o témach, ktoré sú zvyčajne blokované na pevnine, vrátane Xinjiangu, Hong Kongu a Taiwanu.

Od 8. februára 2021 je však Clubhouse v číne zablokovaný.


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Viac článkov, viac informácii, viac reálných skúseností:

ČÍTAŤ VIAC V MAGAZÍNE

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.