-->

Čo získate, ak navýšite rozpočet Google reklamy?

Dalibor Ďuračka 17.10.2016 3 minútové čítanie    Kategórie: Reklama na Internete
Čo získate, ak navýšite rozpočet Google reklamy?

Navýšiť sumu určenú na reklamu? Veď to vytiahne peniaze z môjho vrecka! Len na prvý pohľad zlá správa. Pri hlbšom rozobraní ide o lepšie služby a vyšší výkon. Treba si uvedomiť, že vyšší výkon kampane znamená viac návštev, neznamená to vždy automaticky vyšší predaj. Ale z hľadiska pravdepodobnosti, to tak zväčša je.

Aký rozpočet je najlepší?

Pri malom rozpočte kampaň nemôže využiť naplno svoj potenciál. Buď sa nevenujeme všetkým možným službám, a Google/Facebook funkciám, alebo máme kampaň obmedzenú malým počtom kľúčových slov či počtom hodín, počas ktorých beží. Vyberte si, čo z toho je pre vás horšie.
Nevenujme ale teraz pozornosť tomu, o čo prichádzate s malým rozpočtom, ale tomu, čo získate po jeho navýšení.

 

Kľúčové slová robia výkon

Môžeme zatlačiť viac na kľúčové slová, ktoré robia výkon. Môžeme pridať  nové a rozšíriť si tak pole zásahu toho, čo ľudia aktívne vyhľadávajú. Môžeme zvýšiť ich pozície, čím si nadbiehame na vyššiu mieru prekliku. V preklade teda budete o krok pred konkurenciou a človek hľadajúci tovar alebo službu môže nakúpiť u vás. To je slušná vyhliadka, nie?

Okrem pridania nových kľúčových výrazov alebo zvýšenia ich pozícií, môžete pridať rôzne obrázkové reklamy či  iný formát z galérie reklám. Ak sú pre vás vhodné dynamické reklamy, môžete použiť aj tento formát. Isto ste sa s nimi už stretli aj vy a zaujali vás viac, ako bežná reklama. Tak prečo ich nevyužiť?

GDN – Google Display Network (Reklamná sieť Google)

Remarketing už poznáme asi všetci, ale rovnako, ako v obsahovej sieti, je možné využiť ho aj vo vyhľadávaní. Prípadne zacieliť na publikum, ktoré u vás už bolo. Dať mu vyšší bid, a tým pádom byť vyššie, keď vás opätovne budú daní ľudia hľadať. Ak máme stále k dispozícii nevyužitý rozpočet, tak ideme do GDN. Čo to je? Google Display Network resp. Google obsahová sieť. Ak potrebujete pomôcť, ozvite sa nám. Zacielime vašu kampaň a reklamu na vhodných užívateľov a na miesta, kde sa nachádzajú. Na výber máte témy, záujmy, rôzne publiká, demografiu a iné.

Vašich klientov skrátka nájdeme všade. Google im bude zobrazovať nielen klasickú textovú reklamu, ale pridá rôzne interaktívne. Tie zvyšujú šance na predaj o slušné percentá. Google skutočne poskytuje kvalitné nástroje a formy reklamy, tak ich neváhajte využiť. Ak je to stále málo, pridáme reklamu na sociálne siete alebo využijeme iné platformy, pomocou ktorých cielime na „prémiové weby“ a bonitnejších klientov. Nemusíte kupovať priestor priamo na konkrétnych weboch. Takto sa tam vieme tiež dostať, a to veľmi šikovne.

Ak budete teda ešte uvažovať, či zvýšiť rozpočet, alebo nie, prečítajte si opäť tento článok a predstavte si, aké máte more možností, ak pridáte viac peňazí. Stojí to za to.


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.