Čo získate, ak navýšite rozpočet Google reklamy?
Navýšiť sumu určenú na reklamu? Veď to vytiahne peniaze z môjho vrecka! Len na prvý pohľad zlá správa. Pri hlbšom rozobraní ide o lepšie služby a vyšší výkon. Treba si uvedomiť, že vyšší výkon kampane znamená viac návštev, neznamená to vždy automaticky vyšší predaj. Ale z hľadiska pravdepodobnosti, to tak zväčša je.
Aký rozpočet je najlepší?
Pri malom rozpočte kampaň nemôže využiť naplno svoj potenciál. Buď sa nevenujeme všetkým možným službám, a Google/Facebook funkciám, alebo máme kampaň obmedzenú malým počtom kľúčových slov či počtom hodín, počas ktorých beží. Vyberte si, čo z toho je pre vás horšie.
Nevenujme ale teraz pozornosť tomu, o čo prichádzate s malým rozpočtom, ale tomu, čo získate po jeho navýšení.
Kľúčové slová robia výkon
Môžeme zatlačiť viac na kľúčové slová, ktoré robia výkon. Môžeme pridať nové a rozšíriť si tak pole zásahu toho, čo ľudia aktívne vyhľadávajú. Môžeme zvýšiť ich pozície, čím si nadbiehame na vyššiu mieru prekliku. V preklade teda budete o krok pred konkurenciou a človek hľadajúci tovar alebo službu môže nakúpiť u vás. To je slušná vyhliadka, nie?
Okrem pridania nových kľúčových výrazov alebo zvýšenia ich pozícií, môžete pridať rôzne obrázkové reklamy či iný formát z galérie reklám. Ak sú pre vás vhodné dynamické reklamy, môžete použiť aj tento formát. Isto ste sa s nimi už stretli aj vy a zaujali vás viac, ako bežná reklama. Tak prečo ich nevyužiť?
GDN – Google Display Network (Reklamná sieť Google)
Remarketing už poznáme asi všetci, ale rovnako, ako v obsahovej sieti, je možné využiť ho aj vo vyhľadávaní. Prípadne zacieliť na publikum, ktoré u vás už bolo. Dať mu vyšší bid, a tým pádom byť vyššie, keď vás opätovne budú daní ľudia hľadať. Ak máme stále k dispozícii nevyužitý rozpočet, tak ideme do GDN. Čo to je? Google Display Network resp. Google obsahová sieť. Ak potrebujete pomôcť, ozvite sa nám. Zacielime vašu kampaň a reklamu na vhodných užívateľov a na miesta, kde sa nachádzajú. Na výber máte témy, záujmy, rôzne publiká, demografiu a iné.
Vašich klientov skrátka nájdeme všade. Google im bude zobrazovať nielen klasickú textovú reklamu, ale pridá rôzne interaktívne. Tie zvyšujú šance na predaj o slušné percentá. Google skutočne poskytuje kvalitné nástroje a formy reklamy, tak ich neváhajte využiť. Ak je to stále málo, pridáme reklamu na sociálne siete alebo využijeme iné platformy, pomocou ktorých cielime na „prémiové weby“ a bonitnejších klientov. Nemusíte kupovať priestor priamo na konkrétnych weboch. Takto sa tam vieme tiež dostať, a to veľmi šikovne.
Ak budete teda ešte uvažovať, či zvýšiť rozpočet, alebo nie, prečítajte si opäť tento článok a predstavte si, aké máte more možností, ak pridáte viac peňazí. Stojí to za to.