Môže aj malá kampaň priniesť veľké výsledky?
Ak ste malý podnikateľ, resp. chcete propagovať málo produktov a rozmýšľate, či ísť alebo neísť do kampane, tak odpoveď je ÁNO, pravdaže, aj malá kampaň môže priniesť výsledky.
Áno, ale to záleží…
Samozrejme, záleží na viacerých faktoroch, ktoré celkový dojem z výkonu ovplyvňujú (nie veľmi široký sortiment, správna cenová politika, dodacie lehoty atď.). Ale úspech môže prísť a to je podstatné. Ja si vyberiem stručne do článku pre lepšie vysvetlenie z daných vecí sortiment, ktorý predávate, jeho špecifiká a prostné efektívne nastavenie kampane Google Adwords.
Ak ste malý predajca, stačí vám malý rozpočet
Ak napríklad predávate denné svietenie do áut (prídavné LED svetlá), pričom máte dobre nastavené predajné ceny, máte šancu za málo získať veľa. Čo tým chcem povedať je, že na to, aby ste predávali Váš sortiment, nepotrebujete rozsiahlu a finančne nákladnú kampaň. Nepotrebujete veľa kľúčových slov, reklamných skupín a ich rôzne modifikácie. Nepotrebujete ani všetky možné a dostupné funkcie, ktoré Google ponúka. Stačí Vám zopár „tých správnych“ výrazov, ktoré celý biznis podtrhnú. Pokojne stačia 2-3 výrazy a dosahujú sa objednávky. Naozaj!
A môžete mať veľa objednávok
Stačí vyselektovať podľa trendov, vyhľadávanosti a nápadov tie kľúčové slová, ktoré robia objednávky (konverzie). Dopredu to samozrejme nevieme povedať na 100 %, ale zo skúsenosti sa tomu priblížiť vieme. Možno neuveríte, ale stačí dokonca jeden všeobecný výraz ako napr. denné svietenie. Keď ho už máte, musíte ho držať na tých správnych pozíciách. Rozumej tie pozície, ktoré za čo najnižšie náklady dosahujú najvyšší výkon. Najnižšie však odporúčam byť do 3. miesta v priemere. Nižšie už nastáva riziko slabej miery prekliku, čo môže mať za následok málo návštev. Čiže menšia šanca na predaj. Ak máme tieto dve veci zvládnuté, môžeme tak dosiahnuť za sumu 130 € mesačne v priemere 90 objednávok.
To je viac ako slušné. Je to dôkaz toho, že sa skutočne oplatí riešiť reklamu s GoUP a Google. Ak patríte aj Vy medzi ľudí, ktorí váhajú, tak je tu ten čas, aby ste sa odhodlali a kontaktovali nás. My Vám radi pomôžeme predávať.