Nová reklama na Facebooku? „Highlight“ vašich produktov
Jedna reklama nemusí propagovať jeden produkt/službu a vizuálne pútavé reklamy Google Shopping Ads (PLA) musia čeliť konkurencii.
1,4 miliardy užívateľov, ktorí zdieľajú svoje záujmy. Narastajúci význam mobilných zariadení v používaní najväčšej sociálnej siete a sila reklamy na Facebooku. Je čas identifikovať a zapojiť vašich potenciálnych zákazníkov. Facebook prichádza s Product Ads.
Multi-Product Ads
Reklama na Facebooku, ktorá vám umožní zobraziť v jednom príspevku rovno niekoľko produktov. Samozrejme, na všetkých typoch zariadení, ktoré vaši zákazníci používajú. Umožňuje vám uploadnúť celý katalóg produktov, vybrať z neho konkrétne položky, zacieliť ich na konkrétne publikum a vytvoriť tak pekne fungujúcu reklamu, ktorá zákazníka prevedie od oboznámenia sa s produktom až po samotný nákup.
Predávate textil s potlačou? Umiestnite 3 tričká s rôznymi motívmi do jednej reklamy. Štvrtý obrázok s logom vašej firmy sa mobilnému užívateľovi Facebooku pekne „vyroluje“ a kliknutím naň sa (vďaka nastavenej URL adrese vášho webu) zákazník dostáva k celému sortimentu vašich produktov/služieb.
Zvýraznite to podľa seba
Chcete zobraziť to najpredávanejšie? Zamerať sa na ľudí, ktorí si zobrazili stránku vášho webu alebo použili vašu mobilnú aplikáciu? Dynamický remarketing predáva. Prečo na vašu stránku neprilákať ľudí, ktorí ju už navštívili, ale neklikli na „kúpiť“. Čo tak rozpovedať krátky príbeh alebo poukázať na viacero supervlastností vášho obľúbeného produktu. Multi–Product Ads vám dáva priestor na ulapenie nového zákazníka. V troch (až piatich) horizontálne umiestnených obrázkoch v rámci jednej kampane. Nejaký z produktov už nie je dostupný? Nerobte si starosti, Facebook vypne reklamu za vás.
Nielen pre e-shopy
Multi-Product Ads nie sú formátom reklamy, ktorá je určená výhradne pre e-shopy. Jon Loomer, marketingový stratég orientujúci sa predovšetkým na Facebook, ju využil napr. na zvýšenie návštevnosti svojho blogu.
Povedzte ľuďom váš príbeh. Ukážte im, čo robíte a prečo to robíte. Priblížte im tak posolstvo vašej spoločnosti. Zviditeľnite naraz niekoľko produktov alebo spropagujte iba jednu službu poukázaním na niekoľko výhod, ktoré zákazníkom prináša. Multi-Product Ads vám poskytujú ideálny priestor na to, ako ukázať viac.
Už len vydržať, kým bude nový formát Facebook reklám reálne uvedený do života aj na Slovensku.
Zdroje: Facebook, mashable.com, jonloomer.com, businessnewsdaily.com, thedrum.com