-->

Nová reklama na Facebooku? „Highlight“ vašich produktov

Barbora Jurovcová 25.02.2015 2 minútové čítanie    Kategórie: Social Media
Nová reklama na Facebooku? „Highlight“ vašich produktov

Jedna reklama nemusí propagovať jeden produkt/službu a vizuálne pútavé reklamy Google Shopping Ads (PLA) musia čeliť konkurencii.

 

1,4 miliardy užívateľov, ktorí zdieľajú svoje záujmy. Narastajúci význam mobilných zariadení v používaní najväčšej sociálnej siete a sila reklamy na Facebooku. Je čas identifikovať a zapojiť vašich potenciálnych zákazníkov. Facebook prichádza s Product Ads.

 

Multi-Product Ads

Reklama na Facebooku, ktorá vám umožní zobraziť v jednom príspevku rovno niekoľko produktov. Samozrejme, na všetkých typoch zariadení, ktoré vaši zákazníci používajú. Umožňuje vám uploadnúť celý katalóg produktov, vybrať z neho konkrétne položky, zacieliť ich na konkrétne publikum a vytvoriť tak pekne fungujúcu reklamu, ktorá zákazníka prevedie od oboznámenia sa s produktom až po samotný nákup.

Predávate textil s potlačou? Umiestnite 3  tričká s rôznymi motívmi do jednej reklamy.  Štvrtý obrázok  s logom vašej firmy sa mobilnému užívateľovi Facebooku pekne „vyroluje“ a kliknutím naň sa (vďaka nastavenej URL adrese vášho webu) zákazník dostáva k celému sortimentu vašich produktov/služieb.

 

Zvýraznite to podľa seba

Chcete zobraziť to najpredávanejšie? Zamerať sa na ľudí, ktorí si zobrazili stránku vášho webu alebo použili vašu mobilnú aplikáciu? Dynamický remarketing predáva. Prečo na vašu stránku neprilákať ľudí, ktorí ju už navštívili, ale neklikli na „kúpiť“. Čo tak rozpovedať krátky príbeh alebo poukázať na viacero supervlastností vášho obľúbeného produktu. MultiProduct Ads vám dáva priestor na ulapenie nového zákazníka. V troch (až piatich) horizontálne umiestnených obrázkoch v rámci jednej kampane. Nejaký z produktov už nie je dostupný? Nerobte si starosti, Facebook vypne reklamu za vás.

 

Nielen pre e-shopy

Multi-Product Ads nie sú formátom reklamy, ktorá je určená výhradne pre e-shopy. Jon Loomer,  marketingový stratég orientujúci sa predovšetkým na Facebook, ju využil napr. na zvýšenie návštevnosti svojho blogu.

jon loomer

 

Povedzte ľuďom váš príbeh. Ukážte im, čo robíte a prečo to robíte. Priblížte im tak posolstvo vašej spoločnosti. Zviditeľnite naraz niekoľko produktov alebo spropagujte iba jednu službu poukázaním na niekoľko výhod, ktoré zákazníkom prináša. Multi-Product Ads vám poskytujú ideálny priestor na to, ako ukázať viac.

 

Story telling

 

Už len vydržať, kým bude nový formát Facebook reklám reálne uvedený do života aj na Slovensku.

 

Zdroje: Facebook, mashable.com, jonloomer.com, businessnewsdaily.com, thedrum.com


Stay connected
Reklama
Najlepšie články
Newsletter
som
Najnovšie články

Najnovšie online články o online svete

SEO pre estetickú kliniku: rast organickej návštevnosti +230% za 10 mesiacov


3 minútové čítanie

Mousse je klinika estetickej a laserovej medicíny. Pomerne mladá klinika sa rýchlo etablovala u svojich zákazníkov a potrebovala pomôcť so svojim online marketingom. V polovici roku 2023 nás oslovila o žiadosťou o zvýšenie organickej návštevnosti. Po úspešne rozbehnutej spolupráci v PPC bol aj štart SEO rýchly a bezproblémový. Zadanie Kategória estetických kliník je veľmi konkurenčná, […]

Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?


5 minútové čítanie

Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme sa tomu vyhli a optimalizovali a maximalizovali mieru konverzie, k marketingovým stratégiám je potreba rôznych prístupov a jedným z takýchto prístupov je práve performance marketing. Nástup performance marketingu ako účinnej stratégie dokázal […]

Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?


7 minútové čítanie

Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o plán, ktorý vám zabezpečí, aby ste čo najlepšie využili služby digitálneho marketingu a zároveň dosiahli svoje marketingové ciele. V tomto článku vás prevedieme základnými krokmi pri plánovaní rozpočtu pre […]

Socializujme sa. Dajte nám Like a nič Vám neujde.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.