Reklamy priamo v Gmaile? Teraz už pre všetkých!
Tí, ktorí používajú Gmail sa už určite stretli s reklamou nad svojimi emailami.
Doteraz išlo o BETA testovanie tzv. Gmail Sponsored Promotion Ads, teda testovanie reklamy, ktorá sa zobrazuje v rámci rozhrania emailového klienta na počítači, tablete či mobile. Keďže tento formát reklám bol v testovaní BETA od roku 2012, nemohol ho využívať ktokoľvek, no od začiatku septembra sa testovanie ukončilo a reklamy v Gmaile dnes môže využívať každý.
Reklama sa vytvorí buď z troch preddefinovaných šablón, alebo sa nahrá vo formáte HTML.
Cieľte na ľudí, ktorí dostávajú maily od vašej konkurencie
Možnosti cielenia sú podľa kľúčových slov, demografie, témy alebo záujmov publika. Vďaka tomu dokážeme vašu reklamu cieliť napríklad na konkurenčné kľúčové slová. Inzerent za reklamu platí len vtedy, keď si ju užívateľ rozklikne. Ak sa následne z reklamy preklikne na web alebo ju zašle ďalej emailom – už neplatí.
Začnite hneď
Keďže ide o čistú novinku, najlepšie je začať s týmto formátom inzercie hneď, kým konkurencia nie je vysoká a ceny sú relatívne nízke. Vyskúšajte tento spôsob propagácie aj vy. Ozvite sa nám, náš tím vyškolených špecialistov s vami pripraví novú kampaň, ktorá bude využívať túto najhorúcejšiu novinku vo svete online marketingu.
Zdroj: marketingland.com