SEO pre PreDeti.sk: +101% za 10 mesiacov [Case Study]
Pre najväčšiu slovenskú sieť predajní s detskými potrebami sme navrhli a zrealizovali SEO stratégiu, ktorá viedla k úžasnému rastu návštevnosti.
PreDeti.sk je na trhu už viac ako desať rokov a okrem obrovskej predajne v Bratislave sa za ten čas sa rozrástla sieť predajní do každého krajského mesta. Začiatkom roka 2018 vznikla na strane klienta potreba rozšíriť svoje online aktivity, ktoré sme už vtedy spravovali o optimalizáciu pre vyhľadávače, ktorej sme sa takto zhostili.
Výzva (Challenge)
Zvýšiť už aj tak vysokú návštevnosť z organického vyhľadávania.
Náhľad (Insight)
PreDeti.sk malo relatívne vysokú návštevnosť z organického vyhľadávania. Drvivá väčšina návštevnosti bola z brandových kľúčových slov. Teda návštevníci, ktorí cielene hľadali „predeti sk“ v Google a teda nešlo o nových zákazníkov, ale tých, ktorí už s e-shopom mali svoju skúsenosť.
Riešenie (Approach)
Klasifikačná analýza kľúčových slov prezradí ako na tom web je, čo s tým môžeme urobiť a ešte oveľa viac.
My sme chceli e-shopu priniesť skutočne nových zákazníkov, zamerali sme sa preto na produktové a značkové kľúčové slová:
- Klasifikačná analýza kľúčových slov odhalila aktuálne pozície webu v Google a potenciál jeho rastu
- Technický audit nasledovaný systematickým technickým SEO pripravil web na rast
- Masívna a dlhodobá práca s obsahom a meta dátami postupne viedla k zvyšovaniu pozícii a návštevnosti
Výsledok (Results)
Po 10 mesiacoch intenzívnej práce sme dosiahli tieto výsledky:
Medziročná návštevnosť v októbri 2018 v porovnaní s októbrom 2017 dosiahla nárast závratných 101% a kvalita nových používateľov viedla k nárastu obratu z organického vyhľadávania až o 110%.
Návštevnosť: +101%
Obrat: +110%
A čo na to hovorí klient?
Výsledky SEO od GoUP-u nás úprimne prekvapili. Očakávali sme rast, ale nie v tak krátkej dobe. Výsledky sa začali prejavovať už do troch mesiacov a rast stále pokračuje. Nie len v SEO, ale aj v ostatných činnostiach majú v GoUP nápady, ktoré náš online posúvajú a z ich realizácie vidieť, že sa fakt vyznajú.
– Petra Trnčíková, PreDeti.sk