Prejsť na obsah
2. marca 2015 2 min čitanie

Call-Only od Google. Vygoogli a volaj.

Smartfóny. Všade samé smartfóny. Všetci vieme, že význam mobilných zariadení rastie a stále rásť bude.  Responzívny dizajn zariadil, že sa obsah vašej webovej stránky prispôsobí displeju telefónu. Počet minút, ktoré denne strávime pozeraním naň rovná sa 147 a na koľkých rukách by ste spočítali mobilné aplikácie, ktoré využívate?

 

Vygoogli a volaj

Služby a produkty vyhľadávame „za behu“ a niekedy niečo googlime, potom pátrame v obsahu stránky, ale nebolo by lepšie hneď zavolať? Funkcia Click-to-Call, teda button na volanie, ktorý sa zobrazuje pri štandardnom textovom odkaze na web, umožňuje potenciálnemu zákazníkovu preskočiť zdĺhavé hľadanie informácií v obsahu vašej stránky a dáva mu možnosť zavolať. Ale toto už poznáme. Aby Google pochopil, akú silu mali v procese nákupu Click-to-Call Extensions (Rozšírenia o telefonické funkcie), dal si v roku 2013 vypracovať štúdiu. Jej výsledok hovorí, že až 70% respondentov, ktorí uskutočnili nákup prostredníctvom svojich smartfónov, nakupovalo práve vďaka tomu, že využili možnosť „volať“.

 

Iba na volanie

20. februára Google predstavil Call-Only Campaigns. Sú pre vašu firmu dôležitejšie telefonáty ako počet kliknutí na stránku? Nový typ mobilnej reklamy v AdWords je navrhnutý práve pre tých, ktorých business je závislý na uskutočnených hovoroch.

Kampane „Iba na volanie“ sa logicky  zobrazujú iba na mobilných zariadeniach, z ktorých sa dá uskutočniť hovor. Potenciálnych zákazníkov môžete zasiahnuť zobrazením vášho telefónneho čísla, krátkym popisom vašej činnosti a vami sformulovanou výzvou k volaniu. „Objednajte si chutnú pizzu hneď teraz,“ „Zavolajte nášmu finančnému špecialistovi,“ „Poraďte sa s našim odborníkom,“ a pod.

 

Click-to-Call vs. Call-Only

Rozšírenie o telefonovanie teda umožňuje okrem priameho uskutočnenia hovoru aj návštevu vašej webovej stránky, zatiaľ čo cez kampane Call-Only sa na webovú stránku nedostanete. Je teda na vás, či sa rozhodnete upgradnúť prvé z nich na túto čisto „volaciu“ formu kampane.

 

Zdroje: adwords.blogspot.sk, thinkwithgoogle.com

Vyhľadávanie


Najlepšie články


Socializujeme sa

Ďalšie články

19. januára 2024 9 min čitanie
Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?
Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtý...
Čítať článok
19. novembra 2020 7 min čitanie
Ako zvýšiť efektivitu retargetingovej kampane počas nákupných sviatkov
Keď si predstavíte typickú nákupnú sezónu pred veľkými sviatkami, pravdepodobne sa vám vybavia davy nakupujúcich, prechádzajúcich sa krížom-krážom uličkami náku...
Čítať článok
17. septembra 2020 7 min čitanie
Nastavte si úpravu cenových ponúk v Google Ads podľa počasia
Občas nastávajú dni, počas ktorých počasie tak trochu blbne. Jednu minútu svieti slnko a ďalšiu vám plány na grilovanie kazí dážď. Ak máte produkt alebo službu,...
Čítať článok

Kontaktujte nás

Ste pripravení posunúť svoje podnikanie na vyššiu úroveň?

Learn more