FIX: REKLAMA NA GOOGLE SA DÁ ROBIŤ TAK, ABY STE BOLI MEDZI PRVÝMI
V prvom rade si treba uvedomiť, že prvá pozícia pre niektoré kľúčové slová neznamená automaticky maximálny možný počet kliknutí. Vaši zákazníci hľadajú množstvo variant tzv. “long-tail” teda konkrétnych – špecifických výrazov, ktoré vaše kľúčové slovo nemusí obsiahnuť. Samozrejme, tých pár hlavných kľúčových slov bude najsilnejších, no vysoké pozície nikdy neznamenajú vysoký profit. Pokiaľ je napriek tomu vašou prioritou zobrazovať sa na vysokých pozíciach v reklame na Google, máme pre vás riešenie. Náš desaťročím preverený program FIX sme vyvinuli a rokmi upravili tak, aby spĺňal jednoducho kontrolovateľné zobrazovanie na TOP pozíciach a súčasne prinášal tak vysoký výkon, že to zaručene pocítite na počte dopytov a telefonátov.
Dnes už ani FIX nič negarantuje. Ale
ak to nepôjde, o nič neprídete.
NAVRHNEME KĽÚČOVÉ SLOVÁ
Na začiatok urobíme bezplatný cenník a navrhneme najlepšiu kombináciu podľa naších 10 ročných skúseností
STANOVÍME PRESNÚ MESAČNÚ CENU
za kľúčové slová na ktorých sme sa dohodli. Táto cena môže byť už od 150€ za celú kampaň a cenu dodržíme.
VYHODNOCUJEME A PRIDÁVAME
Počas behu kampane hľadáme kľúčové slová aby sme zvýšili výkon kampaní a pritom zaručujeme, že nemôže dôjsť k vyklikaniu kreditu - proste to berieme na seba.
POZRIME SA NA TO SPOLU
CHCEM BEZPLATNÝ NÁVRHAKO JE MOŽNÉ, ŽE GOOGLE FIX FUNGUJE?
Vy sa môžete kedykoľvek spoľahnúť na pozície, my sa postaráme o výkon kampaní, aby ste zarábali. Adwords funguje na princípe pay-per-click, teda na platbe za kliknutia. Každé kliknutie na každej pozícii, pre každé kľúčové slovo a pre každého inzerenta má inú cenu. A práve túto starosť vo FIX-e nechávate na nás. Vďaka nášmu dlhoročnému know-how, prepracovanému systému určovania cien a množstvu nazbieraných dát veľmi presne odhadneme náklady na potrebný kredit aj našu prácu a vám účtujeme už len celkovú cenu (vopred pevne stanovenú). My sa postaráme o to aby sme splnili k čomu sme sa zaviazali a súčasne vám dodali nie len kľúčové slová na pozíciach, ale vždy čo najviac kliknutí v určenej cene – a nie len kliknutí, ale hlavne telefonátov alebo objednávok. Pretože vieme, že len ak budete s reklamou spokojní, len v tom prípade s nami budete roky. Preistotu však zopakujeme, že sa nedá garantovať určitá pozícia ani reklame. Proste vás neudržíme trvalo na prvej pozícii. Vo FIX-e vedieme reklamy tak, aby zobrazovali pre vybrané kľúčové slová na štvrtej alebo vyššej pozícii počas celého dňa.
Znie to pekne, ale čo keď to nevyjde?
Aj my sme len ľudia a aj keď sa to za 10 rokov stalo len zopár krát, predsa niekedy neodhadneme kampaň správne a doplatíme na to. Doslova. V tom prípade hradíme všetky náklady my až do konca zaplateného obdobia. Logicky v takto nastavenej kampani nemôžeme pokračovať donekonečna a preto v takomto prípade za vami prídeme s alternatívnymi riešeniami. Vy si však môžete byť istí, že vám kampaň nevypneme skôr, že ju nepreplatíte o nič naviac ani že budete vypadávať z pozícii.
FIX drží pozíciu aj cenu pre vybrané
kľúčové slová. A robí výkon!
AKÁ JE CENA REKLAMY NA GOOGLE V PROGRAME FIX?
Cena závisí od toho, aké kľúčové slová použijeme. Reálne, niektoré môžu bežať aj za 33€ na mesiac, ale tomu zodpovedá ich výkon. Do výpočtu ceny nám vstupuje veľa parametrov, ale najhlavnejší je hľadanosť kľúčové slova. Čiže čím väčší je po ňom dopyt, tým vyššia bude pravdepodobne jeho cena a možný prínos pre vás. Ale pozor, ak predávate napríklad dvere, nebudeme vám odporúčať inzerovať na kľúčové slovo “dvere” ale radšej na dve: “interiérové dvere” a “exteriérové dvere”, ktoré budú dokopy lacnejšie, ale pritom oveľa výkonnejšie, pretože sú konkrétnejšie. Preto vám musíme urobiť návrh na mieru a samozrejme zadarmo.