Prejsť na obsah
17. októbra 2016 3 min čitanie

Čo získate, ak navýšite rozpočet Google reklamy?

Navýšiť sumu určenú na reklamu? Veď to vytiahne peniaze z môjho vrecka! Len na prvý pohľad zlá správa. Pri hlbšom rozobraní ide o lepšie služby a vyšší výkon. Treba si uvedomiť, že vyšší výkon kampane znamená viac návštev, neznamená to vždy automaticky vyšší predaj. Ale z hľadiska pravdepodobnosti, to tak zväčša je.

Aký rozpočet je najlepší?

Pri malom rozpočte kampaň nemôže využiť naplno svoj potenciál. Buď sa nevenujeme všetkým možným službám, a Google/Facebook funkciám, alebo máme kampaň obmedzenú malým počtom kľúčových slov či počtom hodín, počas ktorých beží. Vyberte si, čo z toho je pre vás horšie.
Nevenujme ale teraz pozornosť tomu, o čo prichádzate s malým rozpočtom, ale tomu, čo získate po jeho navýšení.

 

Kľúčové slová robia výkon

Môžeme zatlačiť viac na kľúčové slová, ktoré robia výkon. Môžeme pridať  nové a rozšíriť si tak pole zásahu toho, čo ľudia aktívne vyhľadávajú. Môžeme zvýšiť ich pozície, čím si nadbiehame na vyššiu mieru prekliku. V preklade teda budete o krok pred konkurenciou a človek hľadajúci tovar alebo službu môže nakúpiť u vás. To je slušná vyhliadka, nie?

Okrem pridania nových kľúčových výrazov alebo zvýšenia ich pozícií, môžete pridať rôzne obrázkové reklamy či  iný formát z galérie reklám. Ak sú pre vás vhodné dynamické reklamy, môžete použiť aj tento formát. Isto ste sa s nimi už stretli aj vy a zaujali vás viac, ako bežná reklama. Tak prečo ich nevyužiť?

GDN – Google Display Network (Reklamná sieť Google)

Remarketing už poznáme asi všetci, ale rovnako, ako v obsahovej sieti, je možné využiť ho aj vo vyhľadávaní. Prípadne zacieliť na publikum, ktoré u vás už bolo. Dať mu vyšší bid, a tým pádom byť vyššie, keď vás opätovne budú daní ľudia hľadať. Ak máme stále k dispozícii nevyužitý rozpočet, tak ideme do GDN. Čo to je? Google Display Network resp. Google obsahová sieť. Ak potrebujete pomôcť, ozvite sa nám. Zacielime vašu kampaň a reklamu na vhodných užívateľov a na miesta, kde sa nachádzajú. Na výber máte témy, záujmy, rôzne publiká, demografiu a iné.

Vašich klientov skrátka nájdeme všade. Google im bude zobrazovať nielen klasickú textovú reklamu, ale pridá rôzne interaktívne. Tie zvyšujú šance na predaj o slušné percentá. Google skutočne poskytuje kvalitné nástroje a formy reklamy, tak ich neváhajte využiť. Ak je to stále málo, pridáme reklamu na sociálne siete alebo využijeme iné platformy, pomocou ktorých cielime na „prémiové weby“ a bonitnejších klientov. Nemusíte kupovať priestor priamo na konkrétnych weboch. Takto sa tam vieme tiež dostať, a to veľmi šikovne.

Ak budete teda ešte uvažovať, či zvýšiť rozpočet, alebo nie, prečítajte si opäť tento článok a predstavte si, aké máte more možností, ak pridáte viac peňazí. Stojí to za to.

Vyhľadávanie


Najlepšie články


Socializujeme sa

Ďalšie články

19. januára 2024 9 min čitanie
Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?
Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtý...
Čítať článok
19. novembra 2020 7 min čitanie
Ako zvýšiť efektivitu retargetingovej kampane počas nákupných sviatkov
Keď si predstavíte typickú nákupnú sezónu pred veľkými sviatkami, pravdepodobne sa vám vybavia davy nakupujúcich, prechádzajúcich sa krížom-krážom uličkami náku...
Čítať článok
17. septembra 2020 7 min čitanie
Nastavte si úpravu cenových ponúk v Google Ads podľa počasia
Občas nastávajú dni, počas ktorých počasie tak trochu blbne. Jednu minútu svieti slnko a ďalšiu vám plány na grilovanie kazí dážď. Ak máte produkt alebo službu,...
Čítať článok

Kontaktujte nás

Ste pripravení posunúť svoje podnikanie na vyššiu úroveň?

Learn more