Prejsť na obsah
6. marca 2015 2 min čitanie

Flash je mŕtvy. Nech žije HTML5

Svoj online život už nepresedíte za počítačom. Faktúru za telefón zaplatíte cez telefón, v chat-e na Facebooku svieti pri väčšine mien vašich priateľov zelená ikonka „Mobil“, prestupný spoj si vyhľadáte ešte v MHD-čke a cestou z práce ste si objednali topánky. Veď máte smartfón a predajca pekný e-shop.  

Všetci sú online

Svojich existujúcich zákazníkov si chcete udržať a tých nových? Tých nie je nikdy dosť. Ich „online závislosť“ je obrovskou príležitosťou k tomu, aby ste ich svojou reklamou mohli zasiahnuť kedykoľvek a kdekoľvek. Ale. Čo ak ich mobilné zariadenia nepodporujú Flash a vašu reklamu tak neuvidia?  

Zbohom Flash

Steve Jobs zavrhol Flash už dávno. Vo svojom otvorenom liste sa vyjadril, že sa nad jeho implementáciou ani len nezamýšľa. Kvôli slabej podpore na mobilných telefónoch a vysokej výkonovej náročnosti je dnes vytlačený na okraj. Prispel k tomu aj YouTube, ktorý sa s ním rozlúčil v januári tým, že doterajšiu technológiu Flash nahradil v poskytovaní videí formátom HTML5.  

Google to vymyslel

Flashové kampane (nové aj tie existujúce), ktoré nahráte cez AdWords budú automaticky konvertované do formátu HTML5. Pozor, nie každú reklamu bude možné prekonvertovať automaticky. Ako inzerent si to môžete otestovať jej uploadnutím prostredníctvom nástroja Swiffy. A aby Google uľahčil podnikateľom zobrazovanie ich reklamy v mobilných zariadeniach ich potenciálnych zákazníkov, chystá pre ne nové formáty a nástroje, ktoré majú prácu s nimi zjednodušiť.   Zdroje: Google, diit.cz, zive.sk, dsl.sk, zdnet.com

Vyhľadávanie


Najlepšie články


Socializujeme sa

Ďalšie články

19. januára 2024 9 min čitanie
Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?
Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtý...
Čítať článok
19. novembra 2020 7 min čitanie
Ako zvýšiť efektivitu retargetingovej kampane počas nákupných sviatkov
Keď si predstavíte typickú nákupnú sezónu pred veľkými sviatkami, pravdepodobne sa vám vybavia davy nakupujúcich, prechádzajúcich sa krížom-krážom uličkami náku...
Čítať článok
17. septembra 2020 7 min čitanie
Nastavte si úpravu cenových ponúk v Google Ads podľa počasia
Občas nastávajú dni, počas ktorých počasie tak trochu blbne. Jednu minútu svieti slnko a ďalšiu vám plány na grilovanie kazí dážď. Ak máte produkt alebo službu,...
Čítať článok

Kontaktujte nás

Ste pripravení posunúť svoje podnikanie na vyššiu úroveň?

Learn more