Komunikácia na Facebooku je o zážitku s produktom. Nie o tvrdom predaji.
Na to, aby si ľudia z Facebooku kúpili váš produkt, vás musia mať radi. Samozrejme, dá sa tam priamo predávať, avšak nie všetko. Dá sa tam však dokonale ukázať potenciálnemu zákazníkovi, že ste výborná firma s perfektným produktom, že vás vaši zákazníci majú radi a záleží vám na nich. Budujete si základňu lojálnych zákazníkov, ktorí čakajú na vaše produkty, pracujete so svojimi brand ambasádormi a vytvárate v nich dobrý pocit len z toho, že si môžu kúpiť váš produkt. Na to, ale musíte vedieť, ako s nimi komunikovať.
Musíte komunikovať tak, ako to vaši zákazníci majú radi.
Definovať stratégiu
a ciele komunikácie
Plánovať komunikáciu
aby to malo zmysel
Reagovať
na výzvy, správy a komentáre
Možno si hovoríte, že ste už vyskúšali všetko. Zdieľate obsah, ktorý je pestrý, fanúšikov bavíte aj vzdelávate, no a aby to malo aj adrenalín, vymýšľate zaujímavé súťaže. Dosiahli ste určité číslo pri základni fanúšikov a potom to začalo stagnovať. Veríme, že viete, že aj tie súťaže majú svoje pravidlá, a že by ste mali zachovávať určitý pomer v zdieľaní vlastného a externého obsahu. Tento príspevok ste možno cielili príliš široko, no a tento ste mohli zacieliť iba na ženy, ktoré si váš produkt kúpiť chcú.
Naši copywriteri sedia za vašimi Facebookmi
Popri množstve činností okolo vášho biznisu na ten Facebook jednoducho nemáte čas. Alebo na to máte ľudí, svojich ľudí, a tí tam občas zazdieľajú aktuálnu akciu na produkt, či článok, ktorý sa hodí k téme služieb vo vašom portfóliu.
Externý pohľad od našich copywriterov, ktorí Facebookom žijú a na dennej báze sledujú komunikáciu na klientských stránkach, vie nakopnúť aj fanpage, pri ktorom nie a nie tých užívateľov doviesť ku klinutiu na „páči sa mi to“.
Netvorte obsah „zabehu“, zverte správu kampane na špecialistov, ktorí vytvárajú mesačné stratégie podľa požiadaviek klienta a získaného social media know-how. Chcete nasledujúci mesiac predať konkrétny produkt v konkrétnom reťazci, alebo rozšíriť mailovú databázu potenciálnych zákazníkov vašej služby? Urobíme to za vás a bude nás to baviť!
Takto komunikujeme na Facebooku my
Každý produkt, každá služba je špecifická. Preto sa každá komunikuje inak. Každému klientovi šijeme komunikáciu na mieru a hlavne s cieľom. Prečítajte si napríklad o tom, ako sme pre hotel zisťovali prečo tam vlastne ľudia chodia. Pozrite si výsledok: Vypnite reklamu, nám toľko komentárov stačí. A to sme súčasne zvýšili počet fanúšikov zo 7 000 na 10 000 behom jedného mesiaca.
Niekedy je cieľ komunikácie prozaickejší – jednoducho branding, fanúšikovia, engagement. Teda dlhodobá práca s publikom. A potom možno dosiahneme aj 74% organický dosah (reach). Alebo zdvojnásobenie fanúšikov v priebehu troch mesiacov. Toto je reálny stav dvoch z našich Facebook stránok, ktoré pre klientov komunikujeme.