Internetový predajca vlasových produktov na predlžovanie vlasov bol od začiatku podporovaný reklamnou kampaňou AdWords. Neuspokojivé výsledky viedli správu kampane pod krídla GoUP s jasným cieľom – zvýšiť počet objednávok. Identifikácia problému nás viedla k implikácii programu MANAGEMENT MAXI, zmenám zle fungujúceho objednávkového systému, zjednodušeniu nákupného procesu, tvorbe nových buttonov pre potvrdenie objednávok. A výsledky? Prvý týždeň správy kampane priniesol 257,14% nárast objednávok!
Vyhľadávanie
Najlepšie články
-
Chcem zrušiť už odoslaný mail. Používate Gmail? Urobte to takto
26. júna 2015 • 2 min čitanie -
5 vecí ktoré ovplyvňujú dosah vašich príspevkov na Facebooku
11. septembra 2017 • 4 min čitanie -
Ako zvýšiť predaje pomocou optimalizácie nákupnej cesty zákazníkov
14. marca 2018 • 8 min čitanie -
4 spôsoby, pomocu ktorých dosiahnete rast vašej spoločnosti
22. mája 2018 • 7 min čitanie -
5 dôvodov, prečo ľudia opúšťajú vašu stránku
19. novembra 2015 • 4 min čitanie -
SEO je mŕtve, nech žije ContentSEO!
1. marca 2017 • 7 min čitanie
Ďalšie články

25. novembra 2023
•
5 min čitanie
Ako sme za pol roka vypredali developerský projekt
Oslovil nás marketingový projekt manažér, aby sme sa pozreli na online marketing projektu Terra Opoy, ktorého predaj už rok stagnoval. A my sme sa pozreli. Zada...
Čítať článok

19. mája 2020
•
5 min čitanie
Čo dokáže nový web urobiť pre vaše SEO [Case Study]
Alebo ako to dopadne, keď agentúre, ktorá vám robí SEO, zveríte postavenie nového webu. A bude to success-story. Nášmu klientovi Teplozima robíme online marketi...
Čítať článok

20. novembra 2019
•
6 min čitanie
Nový web Incheba.sk – najlepšia prezentácia výstaviska v Európe?
Na tento projekt sme obzvlášť hrdí. Nie len preto, že sme dokázali pre top klienta nájsť riešenie, ktoré vyplynulo do obojstrannej spokojnosti, ale aj samotné t...
Čítať článok