Prejsť na obsah
23. apríla 2015 1 min čitanie

PRÍPADOVÉ ŠTÚDIE: Vlasy24/ MANAGEMENT MAXI

Internetový predajca vlasových produktov na predlžovanie vlasov bol od začiatku podporovaný reklamnou kampaňou AdWords. Neuspokojivé výsledky viedli správu kampane pod krídla GoUP s jasným cieľom – zvýšiť počet objednávok. Identifikácia problému nás viedla k implikácii programu MANAGEMENT MAXI, zmenám zle fungujúceho objednávkového systému, zjednodušeniu nákupného procesu, tvorbe nových buttonov pre potvrdenie objednávok. A výsledky? Prvý týždeň správy kampane priniesol 257,14% nárast objednávok!

case-study-eshop-management-maxi

Vyhľadávanie


Socializujeme sa

Ďalšie články

25. novembra 2023 5 min čitanie
Ako sme za pol roka vypredali developerský projekt
Oslovil nás marketingový projekt manažér, aby sme sa pozreli na online marketing projektu Terra Opoy, ktorého predaj už rok stagnoval. A my sme sa pozreli. Zada...
Čítať článok
19. mája 2020 5 min čitanie
Čo dokáže nový web urobiť pre vaše SEO [Case Study]
Alebo ako to dopadne, keď agentúre, ktorá vám robí SEO, zveríte postavenie nového webu. A bude to success-story. Nášmu klientovi Teplozima robíme online marketi...
Čítať článok
Web Incheba
20. novembra 2019 6 min čitanie
Nový web Incheba.sk – najlepšia prezentácia výstaviska v Európe?
Na tento projekt sme obzvlášť hrdí. Nie len preto, že sme dokázali pre top klienta nájsť riešenie, ktoré vyplynulo do obojstrannej spokojnosti, ale aj samotné t...
Čítať článok

Kontaktujte nás

Ste pripravení posunúť svoje podnikanie na vyššiu úroveň?

Learn more