Čo je to konverzia? Je to požadovaná akcia, ktorú na vašom webe vykoná návštevník. Napríklad objednávka. Alebo registrácia. Alebo vyplnený kontaktný formulár. Podrobnosti sa dozviete v prvej časti seriálu Rýchly Marketingový Slovník.
Vyhľadávanie
Najlepšie články
-
Pracujeme s Google Analytics 1: Ako nastaviť ciele a prečo sú také dôležité?
27. júla 2016 • 5 min čitanie -
SEO je mŕtve, nech žije ContentSEO!
1. marca 2017 • 7 min čitanie -
Metriky v online marketingu, ktorými by ste sa mali riadiť
16. februára 2018 • 8 min čitanie -
Kdy to dává smysl dělat SEO?
26. novembra 2020 • 3 min čitanie -
5 trendov v social media, o ktorých je dobré vedieť
22. augusta 2016 • 9 min čitanie -
4 spôsoby, pomocu ktorých dosiahnete rast vašej spoločnosti
22. mája 2018 • 7 min čitanie
Ďalšie články

4. júla 2018
•
6 min čitanie
Vylúčte falošné správy a hoaxy zo svojej marketingovej stratégie
V súčasnosti sa často skloňujú pojmy ako falošné správy a hoaxy a médiá často nazývajú modernú éru označením doba post-faktická. Nech už použijete akýkoľvek ter...
Čítať článok

10. mája 2018
•
6 min čitanie
Nehádžte polená pod „nohy“ svojej SEO stratégií
Kľúčom k úspešnému podnikaniu je dosiahnuť, aby sa o vašej spoločnosti dozvedeli tí správni ľudia. Tento cieľ najefektívnejšie dosiahnete pomocou metódy optimal...
Čítať článok

11. apríla 2018
•
7 min čitanie
3 dôvody, prečo by ste mali zaviesť agilný marketing
Je agilný marketing („agile marketing“) jedným z vašich cieľov na rok 2018? Ak nie, mali by ste zvážiť svoje priority. Agentúry Workfront a MarketingProfs v rok...
Čítať článok