Prejsť na obsah
4. februára 2016 3 min čitanie

Zoznámte sa. Remarketing.

Čo je remarketing, ako funguje, ako sa v kampani nastavuje a ako je možné, že vás prenasleduje. To všetko sa dočítate v prvom diele nášho seriálu Remarketing poporiadku.

Čo je to remarketing?

Remarketing zohráva vo svete online marketingu dôležitú úlohu. Je to jedna z možností, ako je možné reklamu zacieliť v obsahovej alebo vyhľadávacej sieti Google. Remarketingová funkcia umožňuje zacielenie reklamy na užívateľa, ktorý už raz navštívil určitú webovú stránku alebo použil mobilnú aplikáciu.

Predstavte si, že navštívite webovú stránku cestovnej agentúry a vyberáte si z ponuky dovolenkových destinácií, ktoré stránka ponúka. Po určitom čase stránku opustíte a budete pozerať inú nezávislú stránku, ktorá obsahuje plochu, kde sa zobrazujú reklamy vo forme obrázku. Zrazu sa vám na úplne odlišnej stránke s inou témou obsahu zobrazí reklama danej cestovnej agentúry, u ktorej ste si pozerali zájazdy. Poznáte to, však?

remarketing-poporiadku

Ako funguje remarketing?

Asi si práve kladiete otázku, ako je to možné, a ako Google vlastne vie, že ste si pozerali zájazdy. Odpoveď je jednoduchá. Pomocou súborov „cookies“ sa vy, ako užívateľ internetových stránok, označíte ako návštevník stránky a zapíšete sa do remarketingového zoznamu danej stránky. Následne je už jednoduché zacieliť prispôsobenú reklamu na užívateľov, ktorí navštívili danú stránku.

Zhrňme si to

  • Navštívite webovú stránku cestovnej agentúry

  • Pomocou ,,cookies“ sa označíte ako návštevník stránky

  • Vaše ,,cookies“ sa priradí do remarketingového zoznamu

  • Vytvorí sa reklama so zacielením na remarketingový zoznam

  • Reklama sa vám zobrazí, pretože ste už raz navštívili stránku cestovnej agentúry

     

remarketing-goup-reklama

Čo je to  ,,cookies“?

Tie otravné povolenia na rôznych stránkach, ktoré si vyžadujú súhlas na používanie „cookies“. Áno, to je dôkaz toho, že ste sa už niekoľkokrát stali členom remarketingového zoznamu. Na základe súborov ,,cookies“ webové stránky zhromažďujú informácie o používaní danej webovej stránky. Jednoducho povedané, súbory ,,cookies“ odrážajú vaše správanie na internete.

Čo je nevyhnutné k tomu, aby inzerent mohol používať remarketingovú kampaň?

V prvom rade treba implementovať remarketingovú značku/kód na webovú stránku, na ktorej chcete sledovať publikum. Ďalším dôležitým krokom je vytvorenie remarketingového zoznamu. Následne je veľmi dôležité zvoliť si tú správnu stratégiu, ako osloviť zoznam užívateľov, ktorí už raz navštívili vašu stránku. Tejto problematike sa budeme venovať v nasledujúcom článku. Sledujte náš blog a budete v obraze.

Vyhľadávanie


Najlepšie články


Socializujeme sa

Ďalšie články

19. januára 2024 9 min čitanie
Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?
Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtý...
Čítať článok
19. novembra 2020 7 min čitanie
Ako zvýšiť efektivitu retargetingovej kampane počas nákupných sviatkov
Keď si predstavíte typickú nákupnú sezónu pred veľkými sviatkami, pravdepodobne sa vám vybavia davy nakupujúcich, prechádzajúcich sa krížom-krážom uličkami náku...
Čítať článok
17. septembra 2020 7 min čitanie
Nastavte si úpravu cenových ponúk v Google Ads podľa počasia
Občas nastávajú dni, počas ktorých počasie tak trochu blbne. Jednu minútu svieti slnko a ďalšiu vám plány na grilovanie kazí dážď. Ak máte produkt alebo službu,...
Čítať článok

Kontaktujte nás

Ste pripravení posunúť svoje podnikanie na vyššiu úroveň?

Learn more